Brandshal Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hei, til fredagen har jeg blitt bedt om å ha kvelden på en ''fredags klubb'', der det skulle være quiz, så med det så lurte jeg på om noen av dere kunne komme med noen skikkelig vriene spørsmål som jeg kunne ha Det kan være alt, alt fra ozonlaget til hvem som lagde verdens første bil Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hva er hovedstaden i Kirgisistan? Andrian Smith er gitarist i hvilket band? Hvor høyt er fjellet Annapurna? Tre helt tilfeldige spørsmål, uten google kan de fort bli vriene 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hva heter manageren i Premier League-laget West Bromwich? Hva heter oppfinneren av Coca Cola? Hvem er styreformann i Statoil? Hvor mange OL-gull har Ole Einar Bjørndalen? Hvem var general for de alliertes 3. armé under andre verdenskrig? Hva er gjennomsnittsprisen pr kvadratmeter på en leilighet i Oslo? Hvem vant Ballon d'Or(Verdens beste fotballspiller) i år 2000? Hvem vant sesongen sammenlagt i Formel 1 i 2012? Hva kalles den tynneste strengen på en gitar, dersom den er standard stemt? .. f.eks 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Hva er det botaniske navnet på norges eneste villtvoksende lønnetre? Hva kalles den det tynne, grønne laget mellom innerbarken og ytterveden hos planter? Hvilken farge er det på knoppene til tresorten Ask? Hvilken tresort har høyest massetetthet og bennverdi som ved av Alm og Lind? Hvor finner man margstrålene i et tre? Hva heter Dr. Alex Shigos modell av forsvarssystemene trær har mot råte? Trenger du mer? Jeg kan mest om trær.... Endret 10. februar 2013 av Phileas Fogg 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Takker til alle som har kommet med noen spørsmål Er bare bra at de er veldig vanskelige Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Det kan tenkes at deltakerne ikke syns det er like moro? Endret 10. februar 2013 av ^fmj 2 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 ^ Jojo, hver gang har vi har hatt det har alltid den personen som har hatt ansvaret hatt noen utrolige vanskelige spørsmål inni der, som vi alle syntes selvfølgelig er morsomme ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå