danake Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Heisann. Når jeg logger meg på NTNU med Cisco VPN faller internett oppkoblingen min bort....Når jeg disconecter Cisco VPN kommer den tilbake.... hvorfor? mvh danake Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Heisann.Når jeg logger meg på NTNU med Cisco VPN faller internett oppkoblingen min bort....Når jeg disconecter Cisco VPN kommer den tilbake.... hvorfor? mvh danake Du må slå av "Bruk standard gateway på eksterne nettverk" i Avanserte på egenskaper for VPN tilkoblingen din. Når den står på så går all trafikken ut på VPN tilkoblingen din. Lenke til kommentar
danake Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Heisan.. Hvor finner jeg "bruk standard gateway på eksterne nettverk" ??? Jeg har letter etter avanserte egenskaper i cisco vpn, men finner det ikke. mvh danake Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Heisan..Hvor finner jeg "bruk standard gateway på eksterne nettverk" ??? Jeg har letter etter avanserte egenskaper i cisco vpn, men finner det ikke. mvh danake Hvilket operativsystem bruker du? Lenke til kommentar
danake Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Jeg bruker xp pro. danake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå