manna420 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hei, skal ta over helt ny leilighet imorgen, og i forbindelse med befaring jeg hadde for 1 måned tilbake oppdaget jeg at hoved soverommet ikke hadde noe varmepanel. Det merkelige er at lille soverom (7,5 kvm) har det, men hoved soverommet (10,2kvm) har ikke det, men har et vindu. Da jeg spurte dem om dette kunne skrives opp som et punkt som måtte utbedres så fikk jeg følgende tilbakemelding. De mente at lille soverom er ment for barn og da må det være varmepanel der. Den store trengte ikke det da leiligheten generelt holdt en behagelig temp gjennom ventilasjonen. Varmepanel er basert på sånn varmtvannsfyring (radiator) og det er jo seff en stor jobb for dem å få montert det nå i etterkant, men mitt spørs er, har jeg i følge Forbrukerrådet krav på det i soverommet? Lenke til kommentar
manna420 Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Ingen som har noe å bidra her??????? Lenke til kommentar
manna420 Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Har hørt med forbrukerrådet, og de mener jeg som kjøper ikke har noe krav på det. Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Uten å ha satt meg inn i noe regelverk i sånne saker må jeg bare si at det for meg høres rart ut at du skal ha "krav på" varmepanel, selv om huseier har montert dette på ett av rommene.. Lenke til kommentar
manna420 Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Som beskrevet over kommentaren din, så har jeg ifølge forbrukerrådet ikke noe krav på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå