Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hei. Kjøpte skyrim brukt, når jeg skulle kjøre det viste det seg at spillet er på tysk. Sa ifra til selger og han sa jeg måtte endre spill språk til engelsk. Noen som veit hvordan man gjør det, og om det i hele tatt er mulig? Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Jøss, det var merkelig! Trodde nå at spill på PS3 byttet språk ettersom hvilket språk du hadde på systemet jeg. Jeg har Skyrim til PC, og er ikke kjent med PS3-versjonen. Skulle gjerne ha hjulpet, men helt ærlig, så vet jeg ikke. Du kan jo ta Google Translate og søke deg frem til options-menyen da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 European countries besides UK only have French and a few other languages (German and Spanish I believe) on the disc, no English. The UK only have English on their disc. Ouch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Ouch. Ser jo nå at det er på fransk. Men på coveret står alt på tysk. Har jeg blitt lurt kanskje ? Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Merkelig. En kompis av meg har det til PS3, det er kjøpt i Norge og er på engelsk. Ouch. Uansett, ville fått tilbake penga og kjøpt det til PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå