Tornado78 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Hei, rotet frem mit gamle nvidia Quadro FX 3700, Har instalert en ny pc med dette som jeg skulle bruke til CAD. Når Pc`n booter opp så er bildet en smule funky. Sist jeg brukte kortet, så funka det helt fint. Noen som har noe formening om hva som er galt? Endret 10. februar 2013 av Tornado78 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) det der ser ut som når jeg har for dårlig kontakt med kabelen til skjermkortet Endret 10. februar 2013 av Spirre Lenke til kommentar
Tornado78 Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 det der ser ut som når jeg har for dårlig kontakt med kabelen til skjermkortet Det var det første som slo meg også, har prøvd: Flere forskjellige kabler bytte i mellom portene på GPU Prøvd det i annen pc med en annen skjerm Lenke til kommentar
Tornado78 Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Mulig jeg fant problemet? https://forums.ebuyer.com/showthread.php/73485-*Graphics-card-failure-repair-guide* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå