NoviKaNa Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg har behov for å sende tv-signaler fra vår boks i stuen til 2. etasje, men ønsker å unngå å trekke en kabel. Signalene skal da gå fra vegguttaket, sendes via en sender/mottaker, og inn i en Canal Digital kabel-boks. Aller helst ønsker jeg at man sender signalene fra "media-uttaket" i veggen, slik at jeg slipper å koble boksen til internett trådløst også. Finnes det en slik boks, med rask nok hastighet osv.? Vet man tidligere hadde bokser for vanlige antenne-signaler, men regner med det kreves mer i dag, med HD-overføringer etc.? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ikke det at jeg vet om noe, men kan tenke meg at det er noen krypteringer inne i bildet også siden det er digitale signaler. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Dette er ikke mulig å få til. Utstyret ville dessuten vært utrolig kostbart hvis det hadde vært tilgjengelig. Båndbredden på signalet er svært stort. Kryptering har overhodet ingen betydning i denne sammenheng. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Ugh, var det jeg var redd. Men takk for svar! Greit å få det avklart, så kan jeg begynne å fokusere på trekking av kabel i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå