palla Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hvet noen om jeg kan koble skjermen på en bærbar til en stasjonær pc? Hvordan?? Har ikke TV-inngang Lenke til kommentar
Murty Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 har du tv-inngang på den bærbare funker det vel.. men ellers vet jeg ikke Lenke til kommentar
Murty Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 har du tv-inngang på den bærbare funker det vel.. men ellers vet jeg ikke Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 har du tv-inngang på den bærbare funker det vel.. men ellers vet jeg ikkeDet hadde jo isaafal funka j@vli daarlig da... Max opplösning paa standard composite TV-inngang/utgang er vel 800x600, og tro meg, det er alt for daarlig (untatt til film og kansje enkelte spill, men til web&progs er det bedritent.) Kan isaafall kjöpe PCMCIA TV-kort, men det er dyrt. Og den bärbare maa staa paa (puh :oops:) hele tida, hvis den braaker mye er jo ikke det saa veldig göy... [Delvis Offtopic] Btw. faren min har tatt med en gammel bärbar fra jobben som jeg kan ha! Tror det var Compaq. Eller var det Dell??? Ikke all verdens av ytelser, men burde jo kunne brukes til litt av hvert: -Intel Pentium 3 500Mhz -256MB SD-RAM -Liten harddisk -Forholdsvis stor og bra skjerm (ikke til spilling da, for det er snakk om en gammel skjerm her :wink: ) -Selfölgelig USB-porter og PCMCIA-kort plasser -Dobbelt sett med baterier -Lader (denne er saa og si selfölge da, men har opplevd at rotekopper paa jobben har rota bort ting för, saa det er jo bra....) -Bra tastatur -Bäreveske -Brukbart grafikk-kort (dvs. klarer opplösningen 1260x1024 saa det fungerer bra til websörfing og bildefremvisning, men det suger til spilling) osv, osv... Greit nok til aa ha med paa ferie til aa overföre bilder fra kameraet og mobilen (har t610, kjöper bt-USB adapter som jeg kan bruke paa den vanlige PC'en og. Da kan jeg ogsaa sörfe med high-speed via mob'en selv om det er svinaktig dyrt...). Desutten var den jo gratis :wink: [/Delvis Offtopic] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå