teigas123 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hei Lurer på om noen har anbefaling for et program for web cam som tar bilder på gitte intervaller slik at jeg igjen kan sette det sammen til en timelaps? Noen anbefalinger for program til å lage selve timelapsen i også? Og kanskje anbefaling for hvor ofte jeg bør ta bildet? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Les og lær Den store timelapse tråden! .:Guide/Utstyr/Diskusjon:. Endret 10. februar 2013 av Pc Lynet Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Les og lær Den store timelapse tråden! .:Guide/Utstyr/Diskusjon:. Takk for svar, det var svar på det meste utenom et greitt program som kan gjøre jobben med Webcam ? Altså et program en kan si at web camera skal ta bilde feks hvert 2 sek til jeg trykker stopp. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Programmet som følger med webcameraet har ofte timelapse funksjon. Mitt gamle Logitech og Creative kamera hadde det. Ellers så er det bare å gjøre ett google søk etter webcam timelapse og prøve seg fram. Lenke til kommentar
Ragnar Steinmoen Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 ispy syntes jeg er ok til dette http://www.ispyconnect.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå