GhostGamer Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg orker ikke å gå gjennom trøbelet og oppgradere pc'en min selv. Er det noen butikker/firmaer i Oslo som kan oppgradere pcer for deg? Lenke til kommentar
GhostGamer Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=760746 Dette er pc'en jeg har. har finnet ut at det går bra hvis jeg oppgradere den selv. Hvilke deler foreslår dere at jeg bytter for å få en bra gaming pc som varer lenge! Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Bytt ut skjermkort, og legg eventuelt til en SSD. Hva er budsjett? Edit 1: Strømforsyningen må oppgraderes hvis du velger et "heftig" skjermkort. Edit 2: Ved nærmere undersøkelse ser det ikke ut til at det går ann å få kraftigere strømforsyning inn i kabinettet, så da må det også skiftes. Hvis Acer bruker et "ustandardisert" hovedkort, så må dette skiftes også (det tror jeg du slipper, i hvert fall hvis du evner å bruke en drill). Hvilket budsjett du har er det viktigste å få vite. Endret 11. februar 2013 av Omnithunder Lenke til kommentar
GhostGamer Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Vell jeg vil ha bra så minst er 5000 Høyest er 10,000 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Selg skiten og bruk 6-8000kr på en ny PC. Nåværende PSU er ikke i ATX-format og er dessuten bare på 220W så noe stort kraftigere skjermkort enn det du har er bare å glemme. Plass er også mangelvare i slike kabinetter så det skal godt gjøres å skvise inn et highend skjermkort. Utifra bilder ser det rettere sagt umulig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå