Inz4ne Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg har vært godt fornøyd med comforen i 406-en jeg hadde før, kanskje det er noe for deg? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39586082 1 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Prøv en volvo 940/960 med delskinnseter, utrolig sittekomfort Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 aquafrank skrev (På 10.2.2013 den 23.39): Mange store Am-cars, men de fleste krever vel mer enn B-lappen. Hadde ikke store planer om å kjøre opp til lett lastebil i nær framtid. I tillegg må jeg nesten innrømme at jeg er i det nedre skikt av inntekt, siden jeg lever på uføretrygd. Jeg har neppe råd til å ha en bil som drikker ett par-tre liter på bykjøring :o Og av de mer klassiske bilene, så er disse totalt uaktuelle siden jeg ikke har innendørs parkering. Slike biler fortjener ett bedre liv enn å stå ute i en meter snø! Og de er vel heller ikke noen mestere på de NordNorske vinterveier, regner jeg med. Ser i alle fall ikke slike godklumper med gromlyd andre tider enn når det er sommer og sol kjører suburban hele året. drikker ikke noe serlig mere enn andre litt eldre biler. jeg drasser på verktøy hele tiden så bilen ligger på ca 3 tonn hele tiden. og den bruker 1.2-1.5 på bykjøring. super bil om vinteren. 4hjulstrekk lav og høy og så kan man koble ut 4x4 og ha kun bakhjulstrekk. har kjørt eid saab før med både skinn og stoffseter. meget god comfort i saab. kjøp deg en saab som går på bioetanol. bioetanol får du jo for under 10 kroner litern. bioetanol saabene kan du fylle enten bioetanol eller bensin. men dem går best på bioetanol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 1915 skrev (På 17.2.2013 den 17.21): kjører suburban hele året. drikker ikke noe serlig mere enn andre litt eldre biler. jeg drasser på verktøy hele tiden så bilen ligger på ca 3 tonn hele tiden. og den bruker 1.2-1.5 på bykjøring. super bil om vinteren. 4hjulstrekk lav og høy og så kan man koble ut 4x4 og ha kun bakhjulstrekk. har kjørt eid saab før med både skinn og stoffseter. meget god comfort i saab. kjøp deg en saab som går på bioetanol. bioetanol får du jo for under 10 kroner litern. bioetanol saabene kan du fylle enten bioetanol eller bensin. men dem går best på bioetanol. Kan den kjøre på en blanding? F.eks. man er på ferie med bioetanol på tanken, men ingen av bensinstasjonene har bio. Kan man fylle på bensin da? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 ja såklart. ingen problem det kompis av meg har en saab som går på bioetanol. og mange ganger han har måttet fylle bensin pga han var en plass der dem ikke hadde det. spiller ingen rolle om du kjører på bio eller bensin. men den går best på bio Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har eid Volvo C30 (2008), Mercedes T300 (1998), Toyota Avensis (2007), VW Passat (2008), Ford Focus 2012, Volvo 240 osv.. Ingen har noen gang overgått Volvo når det kommer til sitterkomfort for min del. (188cm) Kun Merca` som har kommet i nærheten. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Stiller meg i rekken av folk som anbefaler Volvo. Kjører selv en 02 S60 med skinninteriør, og det er en fryd å sitte i den. Er også relativt lang (189cm) og det er ikke noe problem å finne en svært behagelig kjøreposisjon. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Luske_Ludvig skrev (På 11.2.2013 den 15.42): Volvo har alltid gode seter. Styr unna de "grønne" modellene. Lav og stiv. Volvo, ingen over eller under. Kjører en V70II og er 196 høy. Endret 24. februar 2013 av San22_ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå