Gå til innhold

BK: Trillevogn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser urt som om modellen har blitt så mye fotografert og prøver å stikke av vei fra fotografen ;)

Stilig tema, det med handlevogner. Så utallige mange historier de kan fortelle. Hvem er det ikke som har en eller flere historier som involverer disse vognene. De fascinerer meg. Husker veldig godt en histore med en liten undertone - For et par tiårsiden så kom det babyseter på vognene , før den tiden hvor de ble låst med mynter. Husker så godt at hver gang jeg hadde bruk for dem så måtte jeg alltid ut på en overfylt parkeringsplass og lete etter en, om det var sol eller regn. Med en baby på armen så var det helt uforståelig at noen som selv hadde en baby med seg ikke satte den på plass til nestemann. Syntes det sa så mye om tiden vi var inne i, og undret stort på hvilken klode jeg hadde havnet på :) Men det er jo noen morsomme historier med handlevogner og fester også da :)

Liker tema :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser urt som om modellen har blitt så mye fotografert og prøver å stikke av vei fra fotografen ;)Stilig tema, det med handlevogner. Så utallige mange historier de kan fortelle. Hvem er det ikke som har en eller flere historier som involverer disse vognene. De fascinerer meg. Husker veldig godt en histore med en liten undertone - For et par tiårsiden så kom det babyseter på vognene , før den tiden hvor de ble låst med mynter. Husker så godt at hver gang jeg hadde bruk for dem så måtte jeg alltid ut på en overfylt parkeringsplass og lete etter en, om det var sol eller regn. Med en baby på armen så var det helt uforståelig at noen som selv hadde en baby med seg ikke satte den på plass til nestemann. Syntes det sa så mye om tiden vi var inne i, og undret stort på hvilken klode jeg hadde havnet på :) Men det er jo noen morsomme historier med handlevogner og fester også da :)Liker tema :)

Hygge at flere ser mere enn det øyet kan se, mye liv i det såkalt ikke levende (-:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...