fjarle Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hils på Neptune Pine. Er dette en klokke eller en mobiltelefon? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Den reimen der var noe av det styggeste jeg har sett. 6 Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Shut up and take my money!! 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ja, stygg reim og forsåvidt ikke noe smykkesten av et armbåndsur heller, men jeg liker konseptet. Det passer særdeles godt i tiden nå som telefonene vokser seg stadig nærmere nettbrett. HTC har jo også tatt tak i problemet. Håper det dukker opp penere design etter hvert for konseptet er genialt. Hadde jeg hatt noe sånt ville jeg sannsynligvis ikke hatt noen dings mellom den størrelsen og et nettbrett på 7-10 tommer. 4 Lenke til kommentar
Habahaba54651 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Det hadde vært utrolig rått med en sånn klokke, uten tvil! 1 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Tror ikke denne blir noen smartphone-erstatter med det første med tanke på størrelsen på skjermen. Man må ha mikroskopiske fingre (eller en penn) om man skal få brukt tastaturet eller gjøre noe særlig på skjermen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Det blir selvsagt ingen smarttelefonerstatter. Dette blir et enkelt ringe/klokke/sms-apparat. Så kan man ha nettbrett for å dekke de vanlige smarttelefonfunksjonene. Eller rettere sagt: nettbrett og smarttelefoner er stort sett det samme i dag, med unntak av ringe/sms-muligheten. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Det blir selvsagt ingen smarttelefonerstatter. Dette blir et enkelt ringe/klokke/sms-apparat. Så kan man ha nettbrett for å dekke de vanlige smarttelefonfunksjonene. Eller rettere sagt: nettbrett og smarttelefoner er stort sett det samme i dag, med unntak av ringe/sms-muligheten. Ikke helt utenkelig med en sånn i kombinasjon med et nettbrett, om de får til sømløs "samkjøring". Men neppe på håndleddet mitt. red: Og forresten: Det er en mobiltelefon. Ikke en klokke. Endret 10. februar 2013 av NgZ Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Eneste er jo at må lade "mobilen" klokka hele tida.. hadde vært kult om de klarte å få dette til i et "eviggående" ur. Lenke til kommentar
geForge Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Kjører denne Android? Statuslinjen er jo fra iOS, mens tastaturet er fra Android. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Statuslinjen er en statuslinje, hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Tror ikke denne blir noen smartphone-erstatter med det første med tanke på størrelsen på skjermen. Man må ha mikroskopiske fingre (eller en penn) om man skal få brukt tastaturet eller gjøre noe særlig på skjermen i det hele tatt. Skjermen er på 2,5 tommer.. når tastaturet er oppe, vil tastene da være ca like store som på en iphone 4s Det finnes også flere touch mobiler med skjermstørrelser rundtom 2,5 tommer. Så ja, 2,5 tommer er liten skjerm, men det er ikke så smått som du tror. Vedlagt er ett bilde som viser hvor stor en 2,5 tomme skjerm er på en iphone 4s. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Fra det ene til det andre. Kan jeg bare få spørre hvorfor dere har venstrejustert amobil.no? Helt forferdelig. Ingen av de andre sidene i tek-nettverket er slik. 1 Lenke til kommentar
throndr Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Ser jo ut som en kul sak. Vekten er sikkert grei nok, og størrelsen kan man jo kalkulere ut fr at det er en 2,4" skjerm. Om man da sier at rammen rundt skjermen er 2mm så vil det da bli ca. 4,3 x 5,5 cm utvendige mål på klokkehuset. Kunne godt tenke meg en slik. :-) Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Kjører denne Android? Statuslinjen er jo fra iOS, mens tastaturet er fra Android. IOS har klokken i midten, og batteiet helt til høyre, med tall og % foran. Samt andre fonter. Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Liker konseptet, lite gjenomtenkt designmessig, men liker ideen. Har sett "klokketelfoner" og mediespillere i smått format, men en enhet som man bruke ordentlig på armen er en god idè som det ikke varer lenge før noen kommer med sikkert :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg