Cuneax Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Et nyttig verktøy i kampen for korrekt grammatikk. Penn vibrerer når du skriver feil Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Eg held framleis ein knapp på å lære seg språket so godt at ein ikkje treng andre hjelpemidlar for å skrive riktig. 4 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) "Lernstift" .. Selvfølgelig et tysk produkt. This is the prototype, as der final version of course tiny shocks administer will to der child who makes mistakes. Endret 10. februar 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ja teknologien har gått langt, men jeg ser ikke ett behov for en penn som vibrerer når du skriver feil. Vi har klart oss i så mange år uten og jeg tipper på at det ikke er ett stort problem dette med skrivefeil og vi skjønner det uansett hvis noen har skrevet feil. Vi har en hjerne som kan forstå hva personen egentlig har ment så jeg ser ikke ett behov for denne pennen, men det er en artig sak og ett morsomt påfunn vil jeg si. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ja teknologien har gått langt, men jeg ser ikke ett behov for en penn som vibrerer når du skriver feil. Vi har klart oss i så mange år uten og jeg tipper på at det ikke er ett stort problem dette med skrivefeil og vi skjønner det uansett hvis noen har skrevet feil. Vi har en hjerne som kan forstå hva personen egentlig har ment så jeg ser ikke ett behov for denne pennen, men det er en artig sak og ett morsomt påfunn vil jeg si. Man forstår hva folk sier når det er mye støy også, men det er jo ikke ideelt, jo mere "støy" dvs skrivefeil, jo tregere går lesinga, og jo større er sannsynligheten for misforståelser. Jeg er langt ifra noe forbilde på rettskriving, men jeg innser jo at det er fordelaktig med færre feil. AtW Eg held framleis ein knapp på å lære seg språket so godt at ein ikkje treng andre hjelpemidlar for å skrive riktig. Og hvordan gjør man det? Det har seg gjerne sånn at prøving og feiling er sentralt innen læring, og tilbakemelding når man gjør feil er nyttig. AtW 3 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hjelper lite at pennen gir beskjed når man skriver feil, hvis ikke den kan vise hva som er den riktige skrivemåten. Lite pedagogisk. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 tror barnevernet hadde blitt tilkalt hvis jeg ble tvunget til og bruke en slik ... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Eg held framleis ein knapp på å lære seg språket so godt at ein ikkje treng andre hjelpemidlar for å skrive riktig. Vel, og det er nettopp der et slikt produkt gjør seg gjeldene. Et slikt produkt kan kanskje hjelpe barn i å lære seg språket raskere, for i stede for at du må vente 30 dager og rød skrift under ordene du skrev feil så får du nå umiddelbar reaksjon(og så bærer det videre til glosebok eller noe i den duren). Pennen skriver jo ikke akkurat ordene sine for deg, i motsetning til APP's på dagens telefoner. Endret 11. februar 2013 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg