Bruker-146784 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg får denne meldingen: We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Var det et spørsmål? Amazon sender ikke visse ting ut av landet, så det er ikke mye du får gjort med det uten å bruke f.eks Jetcarrier Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Andre britiske selskap får problemer når de f.eks. skal sende elektronikk utenfor EU pga diverse lovverk på området, dette kan kanskje være relevant for problemstillingen. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Amazon sender ikke elektronikk til Norge Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg prøvde å bestille Resistance 3 og Dragons Dogma derifra, men så kom feilmeldingen opp. Men det er rart at det funker fra Biit.no. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ingen problemer med ¨handle spill fra amazon.uk user error? Lenke til kommentar
th1nk Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg får denne meldingen: We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below Fant du ut av det? Jeg har samme problem. Prøvde å bestille spill derfra, men fikk den beskjeden. Tenkte at selgeren ikke sendte til Norge. Fant et annet spill, la det i handlekurven, sjekka at selgeren sendte til Norge... samme feilmelding. Har aldri hatt dette problemet før og har alltid brukt samme (min) adresse. Det står svart på hvitt at senderen sender "world wide" og Norge ligger i lista under "video games", så da skjønner jeg ikke hva som er galt. Jeg la noen tilfeldige bøker i handlekurven, solgt av både Amazon og tredjepart, da fikk jeg ikke den samme meldinga. La et nytt spill med Amazon som selger, det funka. Da er det vel bare mange som ikke sender spill til Norge, selv om det står at de gjør. Kjedelig. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 I dag prøvde jeg å bestille Rock of Ages på blu-ray sammen med Hitman Absolution, men fikk samme melding som fantomena om blu-ray'en. Hitman var det ingen problem å bestille. Merkelig.. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 jeg tror at kun produkter (spill/film) som står "Dispatched from and sold by Amazon.co.uk" kan sende stil Norge, men det som er sendt, men ikke solgt av Amazon ikke sendes til Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå