Gå til innhold

Kan ikke handle på Amazon.co.uk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Var det et spørsmål? Amazon sender ikke visse ting ut av landet, så det er ikke mye du får gjort med det uten å bruke f.eks Jetcarrier

Lenke til kommentar

Jeg får denne meldingen: We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below

Fant du ut av det?

Jeg har samme problem. Prøvde å bestille spill derfra, men fikk den beskjeden. Tenkte at selgeren ikke sendte til Norge. Fant et annet spill, la det i handlekurven, sjekka at selgeren sendte til Norge... samme feilmelding. Har aldri hatt dette problemet før og har alltid brukt samme (min) adresse. Det står svart på hvitt at senderen sender "world wide" og Norge ligger i lista under "video games", så da skjønner jeg ikke hva som er galt.

Jeg la noen tilfeldige bøker i handlekurven, solgt av både Amazon og tredjepart, da fikk jeg ikke den samme meldinga. La et nytt spill med Amazon som selger, det funka. Da er det vel bare mange som ikke sender spill til Norge, selv om det står at de gjør. Kjedelig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...