samco Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 x360 hadde nfs most wanted og cod 2 som gode spill pd3 resistance i vertfall mulig noe flere ikke helt min platform Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Poenget var bare at nintendo klarte seg bra selv om grafikken ikke nådde opp i motsetning til sine to konkurrenter Det er da kommet noen tredjepartsutviklerspill som kjører fint på wiiU så langt, som tekken tag tournament 2, sonic allstars racing osv. Men optimalisering trengs enda for å utnytte wiiU fult ut, da det foreløpig ikke er kommet noen spill til den som klarer å belaste den 100%. Ja, noen utvikler såklart til wiiu, men om ikke tredjepartsstøtten blir bedre enn på wii så er vi antagelig mange som ikke er særlig interesserte. Det var mye snakk om hvordan utviklerne hadde fått øynene opp for wii og at tredjepartsutviklingen kom til å ta av, men det så vi vell egentlig lite av. Om det igjen bare blir typiske nintendospill står jeg nok over denne gangen også. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Ja, noen utvikler såklart til wiiu, men om ikke tredjepartsstøtten blir bedre enn på wii så er vi antagelig mange som ikke er særlig interesserte. Det var mye snakk om hvordan utviklerne hadde fått øynene opp for wii og at tredjepartsutviklingen kom til å ta av, men det så vi vell egentlig lite av. Om det igjen bare blir typiske nintendospill står jeg nok over denne gangen også. Tror nok de aller fleste velger Nintendo for nintendospillene, hvertfall gjør jeg det. At noen tredjepartutviklerspill kommer til den tar jeg som en bonus. Om jeg bare skulle spille cod, tekken osv, ville jeg ikke kjøpt Nintendo, men ventet på 720/ps4.. Online støtten er ganske god på wiiU og, pluss at det er gratis. Så lenge Nintendo fortsetter å komme med de gode mario, smash bros, zeldaspillene som de bruker tror jeg de vil selge bra. Men som du nettopp sa virker det som du er mest opptatt av tredjepartutviklerspill og ikke er så glad i super mario osv, så dermed er nok ps3/4 eller xbox360/720 et bedre valg for din del. Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Har selv wiiU og Xbox360. Kjøpte nylig Sonic all stars racing til wiiU. Ble litt skuffet grafikkmessig over spillet, og trodde først at det var wiiU som ikke leverte nok kraft til å gi god grafikk. Så etterpå noen anmeldelser av spillet der hvor det fikk minus for litt for dårlig grafikk(det var en multiplattformanmeldelse, altså av spillet til alle tre konsollene), så det betyr vel at det ikke er grafikkmessig bedre på xbox eller ps3 heller, siden new super mario bros U så betraktelig mye bedre ut grafikkmessig. Men har jo sett noen som påstår at wiiU ikke er kraftigere, men faktisk mindre kraftig enn sine motstandere, men det er vel bare fanboy påstander da eller? Å gå fra AC: Revelations på PS3, til AC: 3 på WiiU var en fantastisk opplevelse hvertfall. Bedre grafikk, og Clean-UI på TV (Kjørte map / våpen på padda). Jeg har både PS3 og WiiU (Xbox ble solgt da den skuffet for mye.) Lenke til kommentar
warioman Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Å gå fra AC: Revelations på PS3, til AC: 3 på WiiU var en fantastisk opplevelse hvertfall. Bedre grafikk, og Clean-UI på TV (Kjørte map / våpen på padda). Jeg har både PS3 og WiiU (Xbox ble solgt da den skuffet for mye.) Så du merket grafikkforskjell altså Da ligger det jo noe i det at wiiU har bedre grafikk enn konkurrentene Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Så du merket grafikkforskjell altså Da ligger det jo noe i det at wiiU har bedre grafikk enn konkurrentene Jepps, men ender nok opp med en PS4 i tillegg. Føler de to konsollene skiller seg såpass mye ut. Så Nintendo + PS4 som konsoller i stua, og PC for FPS og strategi på "kontoret"! Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Utrolig klarere grafikk på wii u vs ps3 og x360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå