warioman Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Hvis du så på pressekonferansen, hadde du vist absolutt hva Sony vil gjøre med PS4. De fokuserer på mer enn selve boksen denne gangen, de vil gjøre det til en drøm for både utviklere OG spillere, men samtidig gi kraft og grafikk bedre enn noe annet til dags dato. Bare linker til pressekonferansen deres jeg, så kan dere se på om dere gidder. Hvis dere ikke gjør det, kan dere nemlig ikke argumentere mot meg lenger. Dere vet sansynlighvis nada om Sonys nye konsoll. Link til alt som ble vist på pressekonferansen (IGN): http://www.ign.com/wikis/playstation-4/Video_of_the_Conference?abthid=51264a9bb525f1245500004e For deres egen skyld, burde dere lese. Dere vil nemlig forstå hvorfor PS4 blir bedre enn både Wii og WiiU. Det handler ikke bare om specs denne gangen, ser dere. Litt rart at du overser poenget mitt hele tiden. Jeg snakker ikke om hvordan ps4 blir eller hvordan den ser ut(PC vil fortsatt slå den ned i støvlene grafikkmessig). Poenget mitt var at Nintendo endelig har lansert en konsoll som kan kjøre NINTENDO spillene i 1080p. Dermed er nok de fleste fornøyd. Nintendo wii beviste at grafikk ikke har alt å si, og nå når Nintendo faktisk har gitt oss en konsoll som har 3 ganger bedre grafikk enn forgjengeren så vil jeg påstå det er godt nok. Det sa seg jo selv at ps4 og xbox720 ville bli kraftigere, men det kommer ikke til å bli like mye grafikkforskjell som det var mellom wii og 360. Den eneste måten ps og Xbox kan bli bedre enn Nintendo, er hvis Nintendo gir spillene sine til dem(Dette er min mening, da jeg kun kjøper wiiU for å spille NINTENDO spill, noe som jeg tror de fleste gjør). Ps4 vil bli kraftigere hardwaremessig JA, men for min del vil ALDRI spillene demmes nå opp til Nintendo sine. Skjønte du nå hva jeg prøver å si? 2 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Litt rart at du overser poenget mitt hele tiden. Jeg snakker ikke om hvordan ps4 blir eller hvordan den ser ut(PC vil fortsatt slå den ned i støvlene grafikkmessig). Poenget mitt var at Nintendo endelig har lansert en konsoll som kan kjøre NINTENDO spillene i 1080p. Dermed er nok de fleste fornøyd. Nintendo wii beviste at grafikk ikke har alt å si, og nå når Nintendo faktisk har gitt oss en konsoll som har 3 ganger bedre grafikk enn forgjengeren så vil jeg påstå det er godt nok. Det sa seg jo selv at ps4 og xbox720 ville bli kraftigere, men det kommer ikke til å bli like mye grafikkforskjell som det var mellom wii og 360. Den eneste måten ps og Xbox kan bli bedre enn Nintendo, er hvis Nintendo gir spillene sine til dem(Dette er min mening, da jeg kun kjøper wiiU for å spille NINTENDO spill, noe som jeg tror de fleste gjør). Ps4 vil bli kraftigere hardwaremessig JA, men for min del vil ALDRI spillene demmes nå opp til Nintendo sine. Skjønte du nå hva jeg prøver å si? Skjønner du ikke at folk har forskjellige meninger om hvilke spill som er bra spill og hvilke som IKKE er det? Det eneste Nintendo gjør, er å resirkulere gamle spillideer. Folka i Sony og Microsoft jobber hardt, ja de SLITER faktisk for å kunne lage en konsoll som passer i det 21. århundre. Spillutviklerne deres SLITER for å kunne lage nye, interessante franchiser og/eller gjøre innvoasjon med de som allerede finnes. WiiU har solgt forferdelig få enheter så langt, enda den hadde en haug med interessante launch-spill. Hvorfor? Ikke vet jeg, men Nintendo begynner å slite. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Skjønner du ikke at folk har forskjellige meninger om hvilke spill som er bra spill og hvilke som IKKE er det? Det eneste Nintendo gjør, er å resirkulere gamle spillideer. Folka i Sony og Microsoft jobber hardt, ja de SLITER faktisk for å kunne lage en konsoll som passer i det 21. århundre. Spillutviklerne deres SLITER for å kunne lage nye, interessante franchiser og/eller gjøre innvoasjon med de som allerede finnes. WiiU har solgt forferdelig få enheter så langt, enda den hadde en haug med interessante launch-spill. Hvorfor? Ikke vet jeg, men Nintendo begynner å slite. Det er jo akkuart det jeg har prøvd å si hele tiden, du leser jo ikke hva jeg skriver i det hele tatt! Jeg mener at nintendo har sine spill og de andre har sine. Man kjøper wiiU for NINTENDO spill(gjentar ikke dette flere ganger nå). Dersom du ikke liker Zelda, mario osv er det jo selvsagt best at du kjøper ps4, xbox 720 eller PC. Men jeg skjønner ikke da hvorfor du gidder å kritisere når du ikke engang liker spillene konsollen gir. Det er dette jeg har prøvd å si. Du kritiserer konsollen av helt feil grunnlag, nemlig hardware. For nintendo fans har det ingenting å si, klart de blir glade for å kunne spille i 1080p, men de setter jo mest pris på at nintendo fortsetter å lage spillene dem venter på. Om jeg ikke skulle spille nintendo spill hadde jeg ikke kjøpt wiiU. Enkelt og greit. Klart wiiU ikke selger så bra når det kun er Nintendoland, zombiU og new super mario bros U som er kommet ut, de fleste venter nok til de andre titlene også kommer. Poenget er at wiiU har et stort potensiale som jeg er bra sikker på at de kommer til å få utnyttet med tiden, foreløpig er det få eller ingen interessange titler den har som ikke xbox og Ps har, dermed blir den ikke så attraktiv akkurat nå(hva er poenget med å kjøpe en ny konsoll for å f.eks kjøpe Sonic all stars racing når den finnes til xbox eller ps som du mest sannsynlig allerede har?). Som sagt er du PC fan eller Fan av de andre konsollene vil du jo i utgangspunktet ikke kjøpe denne konsollen uansett eller ha glede av spillene eller konsollen, så hvorfor kritisere? Endret 23. februar 2013 av NinjaChrister 1 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Det er jo akkuart det jeg har prøvd å si hele tiden, du leser jo ikke hva jeg skriver i det hele tatt! Jeg mener at nintendo har sine spill og de andre har sine. Man kjøper wiiU for NINTENDO spill(gjentar ikke dette flere ganger nå). Dersom du ikke liker Zelda, mario osv er det jo selvsagt best at du kjøper ps4, xbox 720 eller PC. Men jeg skjønner ikke da hvorfor du gidder å kritisere når du ikke engang liker spillene konsollen gir. Det er dette jeg har prøvd å si. Du kritiserer konsollen av helt feil grunnlag, nemlig hardware. For nintendo fans har det ingenting å si, klart de blir glade for å kunne spille i 1080p, men de setter jo mest pris på at nintendo fortsetter å lage spillene dem venter på. Om jeg ikke skulle spille nintendo spill hadde jeg ikke kjøpt wiiU. Enkelt og greit. Klart wiiU ikke selger så bra når det kun er Nintendoland, zombiU og new super mario bros U som er kommet ut, de fleste venter nok til de andre titlene også kommer. Poenget er at wiiU har et stort potensiale som jeg er bra sikker på at de kommer til å få utnyttet med tiden, foreløpig er det få eller ingen interessange titler den har som ikke xbox og Ps har, dermed blir den ikke så attraktiv akkurat nå(hva er poenget med å kjøpe en ny konsoll for å f.eks kjøpe Sonic all stars racing når den finnes til xbox eller ps som du mest sannsynlig allerede har?). Som sagt er du PC fan eller Fan av de andre konsollene vil du jo i utgangspunktet ikke kjøpe denne konsollen uansett eller ha glede av spillene eller konsollen, så hvorfor kritisere? Greit, du har vett. Jeg er enig i det du sier, sorry for at jeg ga litt blaffen i det du skrev. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Greit, du har vett. Jeg er enig i det du sier, sorry for at jeg ga litt blaffen i det du skrev. Flott at vi ble enige til slutt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå