Dette blir for Dumt Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 hei! Trenger sårt hjelp, da jeg ikke kan logge på min andre pc. Klarer ikke å logge på min skolepc. Klarte å koble den fra (eller noe sånt) skolegruppe greier sånn at den brukeren jeg vanligvis logger på med ikke er der mer og jeg må ha administrator passord. Vet ikke hvordan jeg fikk det til, og vet helle rikke hvordan jeg skal løse det. Trenger da hjelp til å komme gjennom der og få satt den tilbake til et tidspunkt eller noe i den duren. Spør om det er noe, siden jeg tror dette kanskje er litt uoversiktlig. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Du snakker om en skolemaskin? Du har meldt den ut av domene slik at du ikke får logget på brukeren din? Hvis du husker domene, skriv følgende når du skal logge på: domene\brukernavn - (domene = det som var før du meldte ut, brukernavn = det du logger på med) Kanskje det fungerer? Ellers, eneste løsningen for deg er å ta med til IKT-avdelingen ved skolen din på mandag. Du kan jo starte fra en linux-distro og få tilbakestilt Administrator-passordet om du må ha tilgang... Lenke til kommentar
Dette blir for Dumt Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Det funket dessverre ikke, så får vel ta den med inn til IT-avd. i morgen. (med mindre noen andre vet noe annet Takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Du får markere tråden som løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå