Kow Lee Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Har OCZ SSD Agility 3 120GB som bootdrive med Windows og alt det der. Jeg kjøpte idag en ny SSD på 500GB, Samsung 840 og jeg vil gjerne bruke den som bootdriven istedet for OCZen. Finnes det en måte å før over alt fra den ene til den andre? Takk for forhånd. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ja, det finnes. Last ned Samsung Data Migration tool, og det burde gå ganske smertefritt, les manualen først. OBS. linken er til spansk side, men den burde skifte til engelsk eller norsk når du hopper til den siden. Lenke til kommentar
Kow Lee Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Ja, det finnes. Last ned Samsung Data Migration tool, og det burde gå ganske smertefritt, les manualen først. OBS. linken er til spansk side, men den burde skifte til engelsk eller norsk når du hopper til den siden. Tusen takk! Har ikke utført det enda, men leste litt og det var akkurat det jeg trengte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå