knut71 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg har ett gopro hero hd som spiller inn i *.mp4 og camsports coach som spiller inn i *.mov (1280x720) Jeg spiller inn løyper jeg sykler/løper etc og har lyst å legge dem på youtube. Finnes det en grei software med ok redigeringsmuligheter men fremfor alt mest mulig automatisk kan snekre i hop filene i passende youtube filstørrelse og laste opp. Den mest avanserte redigeringen det er snakk om blir å putte film fra hero og coach vedsiden av værandre i ett bilde og muligens putte inn en tredje film som dekker 1/4 av bunnen på bildet. Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Etter litt surfing her og der ser Sony movie studio platinium ut til å ha det jeg ønsker meg. Noen som har gode/dårlige erfaringer med denne pakka. Sony Vega kan jo alt men er litt på smertegrensen kostbar. Klarer ikke lese meg fram til om den kan mekke 1 video av 3 videoer med det finner jeg ut av med free trial før jeg brenner credcard for 1100 kroner :-) Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Mac eller pc ? PC Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg har vært fornøyd med Cyberlink PowerDirector Ultra enkelt og greit. Gratis 30 pørveutgave kan du laste ned her: http://www.cyberlink.com/products/powerdirector/introduction_en_EU.html Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Du kan begynne med og teste Windows Movie Maker, det er gratis og veldig enkelt å bruke samt at du kan eksportere rett til bla. youtube. Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Du kan begynne med og teste Windows Movie Maker, det er gratis og veldig enkelt å bruke samt at du kan eksportere rett til bla. youtube. Må hjem å teste om an er blitt bedre.. :-) For en stund siden klarte den ikke hente inn gopro video (måtte gjennom en lang konverterings proses) og ikke kunne den ha flere ha flere spor. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) ...Finnes det en grei software med ok redigeringsmuligheter men fremfor alt mest mulig automatisk kan snekre i hop filene i passende youtube filstørrelse og laste opp.... Abobe Premiere Elements gjør alt dette som du spør om. Er enkelt å bruke og har en egen export-modul for YouTube-videoer (SD eller HD). Brukernavn og passord tastes inn i Premiere Elements, så enklere kan det vel ikke bli. Prisen? Du betaler nok rundt kr. 600,- for dette. Screenshots: http://www.softpedia...hot-112792.html Jeg har brukt Premiere Pro, Sony Vegas, iMovie og Final Cut (pro/express) tidligere og kan med den erfaringen anbefale Premiere Elements. Endret 28. februar 2013 av flyndrefjes Lenke til kommentar
y tho Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Jeg bruker Adobe Premiere til enkel redigering av GoPro videoer. Funker helt perfekt for klipping og liming og enkelt å rendre Hvis du trenger noen tips til render settings kan du spørre meg. //J0n4s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå