Raude Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hei, jeg letter etter en mus til bærbar pcen min for daglig bruk. Krav: - trådløs - stille/lydløs(ingen klikke lyder) - god batterilevedtid - pris maks kr 600,- - ikke for liten, heller ikke for stor noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Bare ikke kjøp Logitech M305. Etter få måneder ble venstreknappen dårlig, med dobbelklikk, og veldig vanskelig å merke tekst. Jeg måtte flytte venstreknappen over til høyreknappen for å forlenge levetiden. Jeg er ikke den eneste med det problemet etter å ha googled det. Endret 10. februar 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
Raude Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Tenker mer på nexus SM-8000 og nexus SM-5000 Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Amazon er en bra plass for å sjekke produkter, for å se hva andre mener. http://www.amazon.co...B/dp/B004Y7QAEU Endret 10. februar 2013 av Skismøring 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå