Gå til innhold

Rød ungdom vil sove ute i Oslo for å solidarisere seg med uteliggere og tiggere.

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Nå fortsetter debatten på dagsnytt 18,00 hvor politiet vil forby tigging. FrPs representant er selvsagt enig med politiet, mens Sv's representant hevder at man kan ikke forby fattigdom?

Salig er de fattige for de skal arve jorden. Salig er de korkhodede for de kan ikke drukne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Vil du også forby eller innføre en lov mot fattigdom?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

La oss nå ikke se bort fra det som er det virkelige poenget her:

-disse venstrevridde skrullingene har et verdensbilde som ikke matcher virkeligheten

-de ønsker horder av buskdritende vanekriminelle velkomne, grunnet sitt skrudde verdensbilde

-de ønsker i fullt alvor å gi disse vanekriminelle tilgang på norske trygdepenger "for å fordele mer rettferdig"

Spørsmålet man må stille seg er hvordan har disse fjolsene blitt slik?

Venstretanker fra 1968 er det som ligger bak, tenk at for mange år siden sto 68'erne på barrikadene og jamret seg om at religion var opium for folket og et stort onde, men i dag ønsker de islam velkommen med åpne armer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du den typen retorikk er hensiktsmessig om du ønsker å komme videre i denne saken? Klarer du å få noen til å ta synspunktene dine alvorlig samtidig som du kaller dem horder av skrullete fjols med forskrudd verdensbilde?

Lenke til kommentar

Forsvaret er en koseklubb?

MJK

KJK

FSK

E-14

HJK

Du er klar over at disse styrkene er noen av di mest ettertrakta i verden?

Nå sikta jeg hovedsaklig til førstegangstjenesten.

Men nei, jeg syns ikke forsvaret er spesielt hardcore sammenlignet med uteliggere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Førstegangstjenesten blir omtalt som førstegangstjeneste, forsvaret er omtalt som en arbeidsgiver.

Da vet du kanskje litt lite om forsvaret og taktisk krigføring.

Ja, det er ikke mine sterkeste sider. Men jeg tror heller ikke du vet så mye om uteliggere ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...