Gå til innhold

Rød ungdom vil sove ute i Oslo for å solidarisere seg med uteliggere og tiggere.

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Rødts aksjon er ikke ulovlig. Det er foreløpig ikke ulovlig å sove ut og Rødt mener at det heller ikke skal bli ulovlig.

Rødt har mer til felles med fascismen enn FRP.

Rødt har ingen ting til felles med fascisemen. Facister og kommunister er som regel motpoler i politikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rødts aksjon er ikke ulovlig. Det er foreløpig ikke ulovlig å sove ut og Rødt mener at det heller ikke skal bli ulovlig.¨

Det er ingen partier som ønsker det ulovlig... Bare politiet. Men hva så? Om helsevesenet mener det skal være ulovlig å sove ute. Går Rød Ungdom ut å sover da også på trass??

Rødt har ingen ting til felles med fascisemen. Facister og kommunister er som regel motpoler i politikken.

Det skrives: 'fascismen' ikke fascisemen, og det skrives: 'fascister' ikke Facister
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er ingen partier som ønsker det ulovlig... Bare politiet. Men hva så? Om helsevesenet mener det skal være ulovlig å sove ute. Går Rød Ungdom ut å sover da også på trass??

Jeg er ikke født i går turbonello og kan lese mellom linjene.

Søk på: turbonello "Venstres program" site:www.diskusjon.no

Når begynner du å reklamere for Venstre også i denne tråden å klippe og lime fra Venstres program? Hvem er det interessant for og er de ikke i stand til å finne det på Venstres nettsted selv?

Les ikke mellom linjene, turbonello, det kan komme et rødt tog.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Turbonello har jo sine sterke synspunkter på hva jeg bør skrive og hvilke budskap han mener det er verdt å videreformidle her inne. Ikke mer tøys enn det klipp og lim fra Venstres program fyren selv bedriver.

Når man angriper budbringeren i stedet for budskapet ligger ordet sensur ikke langt unna.

Lenke til kommentar

Hva er det du leser mellom linjene da?

Hvorfor det? Fordi man finner treff på søk? Ev. hva så?

Når begynner du å reklamere for Venstre også i denne tråden å klippe og lime fra Venstres program?

Har ingen planer om det. Hva har det med Rød Ungdom å gjøre? Hvorfor bruker du rød skrift?

Hvem er det interessant for og er de ikke i stand til å finne det på Venstres nettsted selv?

Hva er det du snakker om nå? Det jeg har skrevet i tidligere tråder? Det siste var artikler derfra som kritiserte Arbeiderpartiet og forskjellige svakheter og udemokratiske sider ved politikken deres og praksisen innad i partiet. Denne kritikken liker ikke du, og det er derfor du drar det frem her. Det er åpenbart.

Arbeiderpartiet er også, som du er, i mot politisk reklame, i alle fall på TV... Du mener jeg "reklamerer", er du i mot politisk reklame kgun? Er det bare når man reklamerer for Arbeiderpartiet og Sosialistisk Venstreparti at du ikke er i mot?

Les ikke mellom linjene, turbonello, det kan komme et rødt tog.

Hva mener du med det du skrev her?
Lenke til kommentar

Rødts aksjon er ikke ulovlig. Det er foreløpig ikke ulovlig å sove ut og Rødt mener at det heller ikke skal bli ulovlig.

Fascismen: Sterk og omfattende stat med liten grad av individuell frihet.

Sosialismen: Sterk og omfattende stat med liten grad av individuell frihet.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Turbonello har jo sine sterke synspunkter på hva jeg bør skrive og hvilke budskap han mener det er verdt å videreformidle her inne. Ikke mer tøys enn det klipp og lim fra Venstres program fyren selv bedriver.

Når man angriper budbringeren i stedet for budskapet ligger ordet sensur ikke langt unna.

Ok, kanskje er det bare meg, men det du sier gir absolutt ingen mening! Kan du ikke bare innrømme at din definisjon av sensur bare er vrøvl og at "Turbonello" aldri har hatt som intensjon å sensurere verken deg eller meg eller noen andre i denne tråden??
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å holde meg unna, men ironien ble for påfallende til at jeg klarte, sorry.

Siden du beskylder turbonello for å reklamere for Venstre samtidig som du spør hvem dette skulle være interessant for kan det være betimelig å gjøre ett tilsvarende søk på deg:

Skriv: kgun "frp" site:www.diskusjon.no

For så å stille deg samme spørsmål som du stiller turbonello men med motsatt fortegn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hva er det du snakker om nå? Det jeg har skrevet i tidligere tråder? Det siste var artikler derfra som kritiserte Arbeiderpartiet og forskjellige svakheter og udemokratiske sider ved politikken deres og praksisen innad i partiet. Denne kritikken liker ikke du, og det er derfor du drar det frem her. Det er åpenbart.

• Vist til og forklar disse svakhetene.
  • Vis til og forklar de udemokratiske metodene.
  • Vis til og forklar den udemokratiske praksisen innad i partiet.

Deretter forklar hvorfor Venstre og dets potensielle samarbeidspartnere er bedre.

Fascismen: Sterk og omfattende stat med liten grad av individuell frihet.

Sosialismen: Sterk og omfattende stat med liten grad av individuell frihet.

Personlig ville jeg valgt rødt fremfor FrP, fordi partiet har en mer ansvarlig økonomisk politikk, men ingen av partiene er aktueller for meg. Jeg befinner meg langt fra begge partier. Rødt ligner mer og mer en eldre utgave av Sv.

Ok, kanskje er det bare meg, men det du sier gir absolutt ingen mening! Kan du ikke bare innrømme at din definisjon av sensur bare er vrøvl og at "Turbonello" aldri har hatt som intensjon å sensurere verken deg eller meg eller noen andre i denne tråden??

Nei.

Jeg hadde tenkt å holde meg unna, men ironien ble for påfallende til at jeg klarte, sorry.

Siden du beskylder turbonello for å reklamere for Venstre samtidig som du spør hvem dette skulle være interessant for kan det være betimelig å gjøre ett tilsvarende søk på deg:

Skriv: kgun "frp" site:www.diskusjon.no

For så å stille deg samme spørsmål som du stiller turbonello men med motsatt fortegn.

FrP skirver jeg svært mye om og legger ikke skjul på det. Men jeg rekalmerer ikke til stadighet ved å klippe fra Arbeiderpartiets program. Hans klipp og lim fra Venstres program er dønn kjedelig og jeg er i stand til å lete opp det programmet på nettet.

Fint om du hadde fulgt opp tankene dine.

Jeg postet utvalgte sitater fra NSDAPs partiprogram (som ikke nevte Tyskland eller jøder), og den eneste som identifiserte seg med disse var en som stemmer på Rødt.

Er dette ditt Parti?

:innocent:

:nei2:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vil heller tro at det står for Kjell Gunnar, som er hans fornavn og mellomnavn.

Ja og jeg lagde ikke det nicket selv, men fikk det av en norsk webtjeneste for snart 10 år siden som jeg ikke husker hvem er.

Det er noen som tar selvmord her i landet. Kan ikke rød ungdom solidarisere seg med dem?

Der er sikkert en overvekt av dem blant uteliggere og tiggere. Vi ser jo hvem som tar parti for de svakeste i dette landet og hvem som ikke liker budskapet i denne tråden.

@kbleivik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...