*F* Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Dersom man skal forby uteligging må man sørge for at alle har annledning til å sove innendørs først 4 Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Dersom man skal forby uteligging må man sørge for at alle har annledning til å sove innendørs først Da går det jo bare utover Lars Monsen stakkar 5 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Jeg er redd for at iskald ultra markedsliberalisme vil bidra til at flere må sove ute her i landet. Vi får inderlig håpe at markedsliberalistene aldri får større innflytelse i Norge enn å mene, kverulere og syte. Derfor markedet har utviklet soveposer, som dessverre oljepengene i dette land gjør at rasistene i RU kan kjøpe disse. Makten har alltid ligget i handelen. Selv i ditt drømmesamfunn Sovjet. Endret 10. februar 2013 av norskgoy 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Endret 10. februar 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 En av mine naboer i barndommen/ungdommen var politimann. Han savnet faktisk den gamle løsgjengerloven. Den gang var uteliggerne selvsagt gode gammeldagse alkiser, og han mente det var humant å kunne ta dem inn på kalde vinterkvelder så både klær og innvoller kunne "tørke". Ikke at det hjalp noe utover det. Hvis RU vil sove ut for å markere solidaritet eller meninger så dem om det. Jeg synes jo generelt at vi er for passive her i landet og ser gjerne at folk og grupper markere seg mer, uavhengig av hva jeg personlig måtte mene om aksjonsformen. (Så lenge den er ikke-voldelig.) Geir 4 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 La nå disse fjortissene få ta seg et par netter ute slik at de får litt spenning i hverdagen sin de også. Så lenge de holder seg unna vold og annen ekstremisme så er de hvertfall ikke til skade for samfunnet. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hvis RU vil sove ut for å markere solidaritet eller meninger så dem om det. Jeg synes jo generelt at vi er for passive her i landet og ser gjerne at folk og grupper markere seg mer, uavhengig av hva jeg personlig måtte mene om aksjonsformen. (Så lenge den er ikke-voldelig.) Geir De så da svært så fredlige ut i nyhetsinnslaget på NrK. De hadde pakket seg godt sammen i soveposer og så ut til å kose seg med potetgull og annet knask. Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Måtte rasistfascistene fryse ihjel! Altså, nå er de fra Rødt Ungdom, ikke fra FpU. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Altså, nå er de fra Rødt Ungdom, ikke fra FpU. Nettopp. Det er vel derfor det gir mer mening at han sa nettopp det. 7 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Altså, nå er de fra Rødt Ungdom, ikke fra FpU. Som Zaftig påpekte. De største rasistene i dette landet er å finne på "venstresiden". Og da har jeg ikke kommet til sviket norske venstrefolk har utført (og faktisk utfører) over sine venstrekollegaer i midtøsten. Endret 12. februar 2013 av norskgoy 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Det synes som Rødt blir tatt mer og mer inn i varmen. I dagens aktulet NrK 2 20.15 var Sigbjørn Johnsen flankert av Bjørnar Moxnes i diskusjonen om Høyres siste skatteutspill Rødt minner mer og mer om Sv før de ble medlem av regjeringen og Tjen-folket er vel som tidligere AKP ml eller en tidelig versjon av Rødt. Rødt kapret nok noen stemmer på denne aksjonen. Endret 12. februar 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Som Zaftig påpekte. De største rasistene i dette landet er å finne på "venstresiden". Og da har jeg ikke kommet til sviket norske venstrefolk har utført (og faktisk utfører) over sine venstrekollegaer i midtøsten. Jeg kan ikke huske noen fra venstresiden som ville massedeportere muslimer, ikke-vestlige innvandrere og rom-folka. Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Nettopp. Det er vel derfor det gir mer mening at han sa nettopp det. Sier du det? Hvilken raseideologi representerer de? Jeg regner med at de må i så fall ha en for å være fascistiske rasister. Lenke til kommentar
Populært innlegg Rampage Skrevet 12. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg kan ikke huske noen fra venstresiden som ville massedeportere muslimer, ikke-vestlige innvandrere og rom-folka. Nei, det de dog gjør er å sy puter under armene på de, umyndiggjør dem og ønsker sterkt å kaste penger på de. Den underliggende vurderingen er at de ikke anser de som kapable nok til å klare seg selv, ektehjertet rasisme. 16 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 "Nyrasister" rett og slett. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Jeg kan ikke huske noen fra venstresiden som ville massedeportere muslimer, ikke-vestlige innvandrere og rom-folka. Som Rampage påpeker, synet på at en utlending ikke vet sitt eget beste og kan ta sine egne valg etter å ha vurdert pluss og minus. Jo svartere og mer eksotisk språk jo mer "idiot" man er som trenger hvite ariske fjompnisser fra rasistene på venstresiden (fra øvre middelklasse....the irony) til å bestemme over seg. Legg på kvinne i tillegg så er det en sikkerhet. De er jo ikke kapable i det hele tatt. Nykolonistisk fascistrasisme i sin reneste form. Endret 12. februar 2013 av norskgoy 4 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg kan ikke huske noen fra venstresiden som ville massedeportere muslimer, ikke-vestlige innvandrere og rom-folka. Da må du ha misset etthvert oppslag om deportasjon i avisene de siste årene, ettersom de alle er basert på lover for å hindre/bli kvitt innvandrere som fullt ut er støttet av dagens regjering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Så du er enig med Civita's Kristin Clemet: Civita-leder Kristin Clemet vil åpne grensene og sier fri innvandring er det eneste riktige - både moralsk og i et nytteperspektiv. Fri innvandring er det eneste riktige Hvis vi mener at det bør være fri flyt av varer og tjenester, slik vi prøver å få til gjennom Verdens handelsorganisasjon (WTO), bør det prinsipielt også gjelde for mennesker. Det er det eneste riktige standpunktet, både moralsk og ut fra et nytteperspektiv, sier hun til Dagsavisen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Fri ferdsel mellom grensene er i prinsippet det beste ja. Men dette er nok noe aldri vi eller de neste generasjoner kommer til å se, verken når det gjelder varer/tjenester og folk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 I teorien er teori og praksis det samme, men det er i teorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå