Gå til innhold

Rød ungdom vil sove ute i Oslo for å solidarisere seg med uteliggere og tiggere.

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Dette gjør de i følge 23.00 nyhetene fordi politiet vil forby personer å sove ute på gatene i Oslo. Rød ungdom mener at forbud ikke er løsningen. Man må fjerne problemet.

Selv om det er fem seks kuldegrader ute i Oslo i natt, sier at de ikke har noe problem med å sove ute når uteliggere å tiggere fra Rom folket kan gjøre det.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Tenkte ikke det, men da hadde det ligget færre folk ute i natt og fryst = et bedre Norge.

Men er det noen lov som forbyr å sove ute i Norge?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Så du mener årsakene til problemet snart er fjernet. På forelesninger i psykologi til forberedende hadde vi en foreleser som mente at der var noen som ville være uteliggere og de trivdes med den friheten det gav.

Jeg har sovet ute under åpen himmel

- i heimeværnet

- under felles turer over Folgefonna mellom Bergen og Haugesund turistforeing.

Kan anbefales, særlig i stummende mørke, så man kan se stjernhimmelen, hvor vakker den er.

"Med munnspill under åpen himmel".

Er det noen som kjenner den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Og du er den høflige hvite engelen som stempler andre som sosialister?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Uteliggere som trives med det i Oslo. Ja vær så god... Er jo så deilig og frisk luft, og ikke minst godteriselgere bare et steinkast unna.

Det var ikke jeg som sa det, men en eldre psykologi forelser fra Oslo og han siktet nok ikke til de narkomane du antyder.

Lenke til kommentar

forbud er aldri en god vei å gå når handlingen som utføres kun går ut over den enkelte, dette forslaget er kommet på banen pga rom folket sover,spiser, driter & urinerer ute..

politiet er alltid raskt på banen for å forby alt mulig, uten all forbudene har ikke de en jobb..

Endret av DaniNichi
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Partiet har egne undergrupper som driver med forskjellige kriminelle virksomheter. Deriblandt SOS Rasisme og deres grove underslag, Tjen Folket og deres eiendomssvindler, egne datahackinggrupper, egne mobbegrupper som bla. driver utpressing av andre politisk aktive, og egne voldelige avdelinger som bekjemper nynazister, sloss med politiet osv. som Blitz og andre.

Om jeg ikke tar helt feil så er vel disse du nevner her en del av en radikal ubryter gruppe som ikke på noen måte vi sammenlignes med partier Rødt, selvom mange ble rekrutert derfra.

Forøvrig enig med rød ungdom om at dette foreslåtte forbudet er helt latterlig. Politikerne som ønsker dette får åpne dørene sine da så alt "pakket" har et varmt sted og sove, er jo en grei løsning.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Om jeg ikke tar helt feil så er vel disse du nevner her en del av en radikal ubryter gruppe som ikke på noen måte vi sammenlignes med partier Rødt, selvom mange ble rekrutert derfra.

Ja han snakker om et annet parti.

Forøvrig enig med rød ungdom om at dette foreslåtte forbudet er helt latterlig. Politikerne som ønsker dette får åpne dørene sine da så alt "pakket" har et varmt sted og sove, er jo en grei løsning.

Enig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg er redd for at iskald ultra markedsliberalisme vil bidra til at flere må sove ute her i landet. Vi får inderlig håpe at markedsliberalistene aldri får større innflytelse i Norge enn å mene, kverulere og syte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...