karinalumi Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hei Hei <3 jeg er jente som søker andre jenter til å joine 4Hz Gaming! Begynner å bli ganske så ensomt å eie dissa gutta alene... 4Hzgaming har nå begynt å bli et stort community med Svenske og Norske. Vi har Norges største Fifa klan med oss som er på rundt 30 medlemmer. Og vi har en gjeng folk som spiller alt fra Dayz/warZ og bf3 osv.. Men vi søker etter andre (jenter) spillere der ute som kanskje har lyst til å starte opp sitt eget team i et spill ELLER bare være med for å ha noen å spille med. Da kan jeg garantere deg at du vil like alle oss i 4Hz. Vi er en hyggelig og morsom gjeng å spille med. Spill vi spiller: - Dayz - Battlefield3 - The WarZ - Fifa13 (Og mange andre spill) Det du trenger for å bli en av oss: - Godt humør - Liker å snakke og kommunisere med andre mennesker - Bruker mye av tiden din foran pc'n - Du må være 18+ (16) Det vi kan tilby: - Egen Teamspeak3 server - Egen hjemmeside - Veldig trivelige folk å spille/snakke med - Spill servere (vil komme etterhvert) Hjemmeside: www.4Hzgaming.com Send inn søknad ved å registrere deg på hjemmesiden å fylle ut skjema i søknads posten. Dette vil vi at søknaden skal inneholde: Personalia Navn: Alder: Født: Jeg bor/erfra: Kontakt info: E-mail: Msn: Xfire: Skype: Interesser: Ingame: Spill du spiller: Erfaringer: Klan erfaring: (Hvilke klaner jeg har vært med i evt erfaringer) Spill erfaring: (Andre spill jeg har spilt aktivt) Hvordan fant du oss: Aktivitet: (Hvor aktiv er jeg) Hvilke krav stiller du til 4Hz: Kjenner du noen i klanen: Oppsummering: (Tileggs info du vil komme med. Eller evt statement) Vis dette virker interessant ta kontakt på: Gmail: [email protected] Vi ses! Mvh KarinaLumi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå