OhEasy Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hei! Jeg har da en Audi 100 1991 modell som har behov for nytt batteri. Det jeg lurer på er, hvor får jeg kjøpt batteri til denne bilen og er det vanskelig å bytte det selv? Stefaren min kan mest sannsynlig bytte batteriet om det ikke er for problematisk. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
War Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Torshov, biltema, alle steder som selger bildeler. Kan du se batt tar det 1 min med skiftenøkkel. Husker ikke hvordan A100 er i motorrommet, men de kan umulig ha bygget motoren rundt bateriet. Det er sånn tull passat osv har på nye biler hvor man må ut med støtdempere og clutch for å bytte lyspære. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Biltema sine batterier har godt rykte, både på pris og kvalitet. Dessuten er Biltema såpass store og populære at det er usannsynløig at batteriet har ligget på lager i hundre år. Kjøp Biltema om de ligger i nærheten. 1 Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Biltema sine batterier har godt rykte, både på pris og kvalitet. Dessuten er Biltema såpass store og populære at det er usannsynløig at batteriet har ligget på lager i hundre år. Kjøp Biltema om de ligger i nærheten. Hvis han skal kjøpe Biltema blir det et dyrt batteri! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Treger ikke kjøpe hele butikken. Bare et batteri. 1 Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Handler selv batteri på felleskjøpet. De har et stort utvalg og sist betalte jeg 799kr for Varta blue dynamic. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Takk for svar! Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Du har 2 plasseringer av batteri på Audi 100. I vannkassa ved frontruta eller under baksetet. Foran må du ta av lokket over vannkassa, bak må du skru ut 2 skruer og løfte av baksetet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå