xelp Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Har etter mye frem og tilbake innen utdanning fått interesse for å bli bioingeniør. Er det noen som har noe å komme med om yrket? Enten det er lønn, arbeidsoppgaver, jobbmuligheter, selve studiet eller hva som helst. Vil vite mest mulig! Har selvfølgelig lest inne på utdanning.no, og på hjemmesidene til skolene, men der trekker de selvfølgelig kun frem det positive. Har vel ikke sett en eneste artikkel om et yrke der det faktisk står at det er dårlige jobbmuligheter.. Men ja, noen som har erfaring eller noe å komme med om dette yrket? Hører også at det er et kvinnedominert yrke? På forhånd takk! Endret 9. februar 2013 av Rotaderp Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Som bioingeniør vil du holde på med veske og vevsprøver. F.eks laboratorier på sykehus. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Som bioingeniør vil du holde på med veske og vevsprøver. F.eks laboratorier på sykehus. Ja, jo, såppass har jeg fått med meg. Men jeg sa vel forsåvidt at jeg ville vite arbeidsoppgaver også, så takk for svar. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Vet om ikke yrket er et veldig kvinnedominert, men regner med det. Tror det var en eller to gutter som begynte på bioingeniør på hist i 2011, resten var vell jenter. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ønsker ikke å skremme deg, men du bør være klar over at bioingeniører opplever et tøffere arbeidsmarked enn de fleste andre ingeniører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå