maggad Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ok, så jeg har kjøpt en komplett gamer premium i35 fra komplett.no http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10716 Problemet er at jeg ikke får bilde, Jeg har koblet i HDMI til graffikkortet og i skjermen. Alt ser ut til å starte opp og er i fineste orden, uten om at jeg ikke får bilde med HDMI Desverre har jeg ikke overgang fra DVI+ til VGA. og jeg prøvde også å koble bare VGA i hovedkortet, som ikke ga meg noe. Jeg ser at det er W8 som fulgte med, vet ikke om det har noe å si. Uansett, jeg får ikke bilde med HDMI. Trenger hjelp! Keen på å game! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
War Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Er det i skjermkortet eller hovedkortet du setter kablene. Prøvd å ta ut GPU og sette kabel i HK? Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Og du har valgt riktig source på skjermen? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 En venn av meg bestilte også en Komplett gamer, og hadde samme problem. Prøvde alt mulig rart. Det endte opp med at han måtte kjøpe en ny skjerm, hvorfor det virket på den skjermen og ikke den andre, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
maggad Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Eeh, det viste seg at kabelen min var ødelagt. Funger som bare det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå