Rottenspacehead Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Bygget Pcen her om dagen og alt var fint. Innstalert alt av updates,drivere etc. Alt fungerte helt fint i starten som sagt, ingen screen tearing mens jeg spilte Dead space 3 eller gjorde noe annet. Plutselig idag får jeg screen tearing på alt, uansett om jeg er på Twitch for å se streams, spiller dead space 3, ser fotball stream osv.. Hvordan kan dette ha hendt ? Eneste info jeg kan gi er at jeg begynnte å fikle mye med Xsplit streaming igår, satt det opp og testet mye iforhold til hvor hardt jeg kunne presse pcen før jeg måtte jekke ned kvaliteten. Og jeg har lite plass igjen på SSD disken min som jeg har fylt nesten helt, bare 10gb plass igjen av de 120gb. Specs : BenQ 24" LED GL2450HM 1920x1080, 40000:1, 2ms, speaker, VGA/DVI/HDMI MSI GTX 660 skjermkort Twin Frozr MSI g43 hovedkort intel i5 3570 prosessor Corsair 8gb ram 1600mhz Kingston hyperX 3k 120gb SSD Kan jeg har ødelagt noe ved å ha presset maskina for hardt mens jeg holdt på med å teste Xsplit igår ? Skal normalt klare helt fint 720p 30 fps veryfast streaming av dead space 3. Prøvde meg helt oppe i 1080p 60fps fast osv igår siden jeg ikke hadde vært borti dette før og ville prøve meg frem. Endret 9. februar 2013 av Ipad Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Fant ut av det. Den sto på Windows Basic, noe som forårsaket Screen tearing på alle streams jeg kikka på m.m Itillegg må man nødt til å kjøre Full screen på Spillet hvis man bruker Xsplit, bruker man full windowed eller Windowed, blir det screen tearing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå