Gå til innhold

Telefonen tregere etter forige oppdatering

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte meg en Sony Xperia Go for noen måneder siden, og var storfornøgd. Telefonen var rask og fungerte perfekt.

Men siden forige update (kan være den updaten før den forige) har operativsystemet fungert mye dårligere. Det går tregere å navigere mellom menyene, og spill som krever litt, lagger. Jeg kan ikke spille spill som temple run eller jetpack joyride uten å dø pga lag.

Er det mulig å nedgradere til en tidligere update?

Noen andre tanker om hva jeg kan gjøre for å få den til å fungere mer smooth igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen erfaring med denne modellen selv, men det du beskriver er ikke helt uvanlig dessverre..

Når du oppgraderer fra en versjon til en annen kan det hende at noen drivere krasjer med gamle drivere eller apps og får telefonen til å virke veldig treig.

Det er mulig å gå tilbake, men da mister du alt som er lagret.

Da ville jeg heller beholdt den versjonen du har nå og heller tatt en Factory Reset.

Go to Settings > Tab Privacy > Tap Factory data reset > Reset phone > Erase everything.

Uansett hva du velger så kan det være greit å ta en backup hvis du har ting på telefonen du helst ikke vil miste..

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...