dafri Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 jeg er jente, men har veldig lyst til å prøve meg i Gardens drilltropp. Vil dette bli for tungt for meg? Er det mulig for meg? 1 Lenke til kommentar
brukerfeil Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Det er mulig! Alle stillinger i Garden er åpne for både kvinner og menn. Søk iløpet av rekrutten og kjør på! Krevende kommer det til å bli. Det er en stor fordel at du er sterk; psykisk & fysisk. Vilje, motivasjon og evne til å samarbeide kommer godt med, samt rytmesans og god koordineringsevne. Prøv! Ikke sitt å dyrk tvilen, bare hiv deg ut i det og prøv. Viser det seg at du ikke takler det så blir du overført til et annet kompani. Du har ingenting å tape. :-) 1 Lenke til kommentar
osmano Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 jeg er jente, men har veldig lyst til å prøve meg i Gardens drilltropp. Vil dette bli for tungt for meg? Er det mulig for meg? Før i tiden måtte rekrutter som søkte drilltroppen værte innenfor en spesielle høyde. På 80-tallet var det melloim 178-182....vet ikke om det er slik ennå. Tror grunnen for dette er rent visuellt.. 1 Lenke til kommentar
brukerfeil Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Korrekt :-) Dette varierer nok også noe fra år til år. Normalt vil høyden liggen mellom 170/175 og 190/195. Søkermassen avgjør hvor høyden legges. Grunnet våpenets lengde bør man være minst 170 cm. 1 Lenke til kommentar
3.Gardekompani Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Mye bra informasjon du får her. Det er riktig at høydekrav ikke er gjeldene hos oss, men våpene setter noen begrensninger i hvor lav man kan være. Lurer du på noe mer kan du besøke vår blogg på www.musikkogdrill.wordpress.com eller sende oss en mail [email protected] Håper du finner den informasjonen du trenger og søker til drilltroppen. Mvh 3.Gardekompani 1 Lenke til kommentar
Bobby12 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Nå skal det sies at KP3 ALDRI har hatt kvinner i drilltroppen, og det ryktes at en setter høyere krav med en gang jenter har søkt for å unngå at jenter kommer med i troppen. Utover dette skal det sies at som tidligere gardist i KP3 har kvinner ingenting å gjøre i drilltroppen da det knekker den sterkeste mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå