Gå til innhold

Hjelp til den ultimate gamer pc for meg

Anbefalte innlegg

Jeg har alle konsollene, så jeg tenker å skaffe meg en stasjonær pc for

alle de pc eksklusive spilla som eksisterer der ute, men alikevel vil jeg ikke betale noe mer en maks 8000, men der igjen, vil jeg ikke ha noe som er rævva!

Jeg vil ha en pc med Intel Core i5, en god i5 versjon for spill

Jeg vil ha et Nvidia grafikkort som er god for spill

her er eksempler på spill/tunghet jeg vil den skal takle på høye innstillinger: Mass Effect 3 og Battlefield 3

PS: Jeg bruker ikke Anti-aliasing eller høy skjermoppløsning 1920 osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du noe imot å bygge selv? Det er ikke så vanskelig og svært gøy hvis du liker å lage ting selv.

Trenger du skjerm/tastatur/mus/headset i den prisen?

Edit: Noe slikt?

Alt du trenger for å spille, grafikkortet er ikke det sterkeste, men det skal duge til det meste. Noe må slakkes ned på når du er på et budsjett. ;)

ting som evt kan endres på er:

samme prosessor, men ikke overklokkbar. Og samtidig gå får et H77 Hovedkort som er billigere. Og droppe CPUkjøleren.

Legge til en dvdleser/brenner og evt. headset og skjerm.

Endret av Stagga89
Lenke til kommentar

glem det folkens har allerede funnet superb løsning og driter kukfaen opp i hva andre sier, det som fungerer for meg er det som betyr noe njenjeeeeee!!

PS: grunnen til at jeg er defensiv er fordi det er umulig å ikke trigge en evigvarende samtale med datafolk/datanerder

Lenke til kommentar

Jeg vil ha en pc med Intel Core i5, en god i5 versjon for spill

Jeg vil ha et Nvidia grafikkort som er god for spill

her er eksempler på spill/tunghet jeg vil den skal takle på høye innstillinger: Mass Effect 3 og Battlefield 3

PS: Jeg bruker ikke Anti-aliasing eller høy skjermoppløsning 1920 osv

http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10731

660 Ti sliter med AA og høye oppløsninger, men du sier jo selv at du har tenkt å spille spill på 1280x720 uten noen form for AA og da burde denne holde fint.

Lenke til kommentar

http://www.komplett....gSystemId=10731

660 Ti sliter med AA og høye oppløsninger, men du sier jo selv at du har tenkt å spille spill på 1280x720 uten noen form for AA og da burde denne holde fint.

Tull og tøys. Kan dra de fleste spill med AA og 1080p uten problemer. Kortet sliter nok litt med med trippelskjerm oppsett, men vanlig 1920*1080 er null problemer på de fleste spillene Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Tull og tøys. Kan dra de fleste spill med AA og 1080p uten problemer. Kortet sliter nok litt med med trippelskjerm oppsett, men vanlig 1920*1080 er null problemer på de fleste spillene

http://www.tomshardware.com/reviews/geforce-gtx-660-ti-memory-bandwidth-anti-aliasing,3283-13.html

Når 4xMSAA ble aktivert falt 660 Ti bak et 7870 til og med, og dette var før 12.11-driverne kom. 1920x1080 kan ikke bli kalt for høy oppløsning i dag.

FXAA kan heller ikke vurderes som skikkelig AA, om du siktet til at 660 Ti takler FXAA veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...