sidiusn Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 heisann. har tenkt en stund å kjøpe meg en gaming bærbar som jeg skal bruke når jeg er borte osv. men har aldri hatt bærbar før så kunne trengt litt hjelp. vil helst ha full hd på den og sterke specs. tengte pris ca 12-18k. hvis jeg glemte noe bare si ifra. takker og bukker for hjelpen Lenke til kommentar
thomit Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Innenfor budsjettet ditt får du en maskin med ett av de to sterkeste grafikkortene for bærbare; enten AMD HD 7970M eller Nvidia GTX 680M. Her har du listen. Mitt råd er å gå for en Multicommaskin med GTX 680M. Fordi HD 7970M har hatt sine problemer, og jeg er ikke sikker på om AMD har fått rettet dem opp ennå. Forresten, du får akkurat såvidt råd til en Multicom Kunshan P370 også. Dette med 2 stk HD 7970M CrossFire. Men også her ville jeg ha valgt 2 stk GTX 680M SLI i stedet, selv om det blir dyrere. Men da blir det over budsjettet ditt, selvsagt. Og også en Alienware M17x. Kommer så vidt under 18k hvis du konfigurerer den med GTX 680M, og sparer litt på de andre komponentene - billigere hvis du velger HD 7970M. PS. Thor laptopene er fra akkurat samme produsent som Multicom får sine fra. Endret 9. februar 2013 av thomit Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 takker og bukker min gode man. gikk for multicom kunshan p370 med 2 gt680m opp noen tusen men så mye bedre ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå