Plinge93 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hei! Eg prøver å kople til ein Netgear ReadyNAS RND2000 til nettverket hjå broderen, men har støtt på nokre problem. Når eg har kabel direkte frå PC-en til NAS-en får eg fint kople til NAS-en. Eg finn den i RAIDAR, og klarer å finne den under "Nettverk" i Windows. Når eg derimot koplar den til nettverket får eg problemer. Eg får den verken opp i RAIDAR, under "Nettverk" og finn den heller ikkje i grensesnittet til routeren. Nettverket er satt opp slik: Hjemmesentral Zyxel frå Altibox. Deretter går det i ein switch frå d-link. NAS-en er kopla til denne switchen, og det same er routeren, ein d-link DIR-657. Nokon som veit kva eg kan gjere for å finne NAS-en i nettverket? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Tipper at PC er koblet til ruteren. Isåfall er det enkleste å koble NAS til ruter. Eller sette opp ruter som AP. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Er NASen satt opp til å hente IP via DHCP? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Du sier "kabel fra pc til nas", mener du da at du kobler en TP-kabel fra pc til nas? eller bruker du en usb-kabel? Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Beklagar at eg ikkje har svart dykk! Eg kopla NAS-en direkte til routeren, og dermed fungerte det. Det er TP-kabel ja. No vil eg derimot ha NAS-en kopla til switchen, men trur kanskje det er måten eg har kopla på som gjer at det vert feil. Frå Altibox-modemet (heimesentralen) går det ein TP-kabel ned i port 1 i switchen. "Internet"-porten i routeren er kopla i port 3 i switchen, og NAS-en er kopla i port 4 i switchen. Det eg då fryktar er at routeren har problemer med å kommunisere med NAS-en, i og med at routeren er kopla i "Internet"-porten, og dermed vil den ikkje sende data ut her. Stemmer dette? Er eineste måte å eventuelt ordne dette på å trekke ein ny kabel mellom routeren og switchen? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Koble router til modem og switch til router... Altså modem til Internet-porten på router, og fra LAN1 på router til en port på switchen. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Ja, er slik eg er redd eg må gjere det. Modem og switch står nede i teknisk rom, medan router står oppe i stova. Vill helst sett at det gjekk an å løyse det utan å trekke ny kabel, i og med at det er dårleg plass i røyra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå