danfredr Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hei. jeg driver på med et program som låser pcen ved opning av programet og får å låsopp pcen så må jeg taste in passord. men får å jøre programmet litt finere å se på må jeg ha en kode: hva er koden får å få opp en popup meny ved klikk på command1 ? Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Lag en meny som heter menu1, som ikke er synlig, og legg inn følgende kode på command1: Private Sub Command1_Click() PopupMenu menu1 End Sub Lenke til kommentar
danfredr Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Tusen takk det funker perfekt !!! Lenke til kommentar
danfredr Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 men er det mulig å få popupmenyen nede til høyre får muspekeren ? Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hos meg kommer den alltid ned til høyre for musepekeren. Men du kan sende med parametre til popupmenu for å flytte på menyen. Sjekk help på popupmenu. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Prøv http://www.mvps.org/vbnet/code/menu/wpmnubuttons.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå