telealf Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hei, Sitter sammen med en ny eier av et Nikon V1. Hvordan i huleste skal det være mulig å nruke A, P, S? Dersom man velger en av disse finner vi ingen måte å stille hverken blender eller lukker :-( Dersom jeg velger M kan jeg stille blender vha skrollehjulet, men det er ingen tilsynelatende måte å stille lukker på? Gøyalt, et kamera hvor du ikke kan stille inn lukkertid? Godt at ikke Nikon lager biler, da hadde man neppe fått øov til å dreie på styret for at bilen skal svinge Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Moro, det tok meg noen sekunder å inne manualen på internett, og noen sekunder til å finne ut hvordan jeg stiller det. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Komisk, nå vet jeg også hvordan man gjør det, og det tok garantert kortere tid å finne ut av enn å starte denne tråden. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 På Nikon J1 bruker man zoom knappen som man bruker til å forstørre bilder. Ellers så finner du nok svaret her: http://www.nikonsupport.eu/europe/Manuals/V1/1V1RM_No_02.pdf Lenke til kommentar
telealf Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Alltid glad for å kunne hjelpe. Bruksanvisning for å kunne stille det mest basale på et fotoaparat?? Jeg fant utløser selv ;-) Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Man kan ikke forvente at andre skal lese bruksanvisningen for å finne ut hvordan ditt fotoapparat fungerer. Jeg lenket iallefall til bruksanvisningen på norsk noe de to andre burde ha gjort. J1 og V1 har identisk menysystem og på J1 er det ikke noe problem å finne fram iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå