merterje Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 libgdk-win32-2,0-0.dll - denne filen mangler når jeg skal åpne UFRaw som er et bilderedigeringsprogram. Jeg har forsøkt å finne den igjen i filoppretting-programmet Recuva, men finner den ikke der ved søk. Jeg søker på UFRaw og der dukker det opp filer for programmet UFRaw, men vet jo ikke om det er vits å gjennopprette disse da det ikke er den filen som mangler ? De sies også at det er "farlig" å laste ned fil som denne fra nettet. Jeg har funnet filen der, men vet ikke om jeg skal installere den ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 http://registry.gimp.org/node/26260 mulig svaret er der,.... Lenke til kommentar
merterje Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg har kikket litt på det, og det virker som en plug-in som mangler, men jeg vurderer om jeg skal ta å laste ned denne filen fra nettet, har funnet en som virker troverdig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå