Leif__ Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg er med i radio hver onsdag en liten time. Vi har da "kultur onsdag" Dette foregår i Stavanger. HAr noen tips om hva vi kan snakke om osv, innen kultur? Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg er med i radio hver onsdag en liten time. Vi har da "kultur onsdag" Dette foregår i Stavanger. HAr noen tips om hva vi kan snakke om osv, innen kultur? Er det snakk om norskkultur, eller kultur generelt? Lenke til kommentar
Leif__ Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Er det snakk om norskkultur, eller kultur generelt? Hovedsakeli norsk, men det går med helt generelt også. Lenke til kommentar
o39k Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 En sammenlikning mellom norsk kultur og andre lands kulturer kan være en noe? Alt fra hvordan man hilser, ordbruk, matskikk, osv osv. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Er det humoristisk tøyseradio eller seriøst? Matkultur kan jo være interessantog artig, for eksempel hva som er italiensk med den italienske salaten, eller kinesisk med kinakålen. Og om det virkelig er så farlig med hest i Findus sin "lasagne", og at det er lov å selge fiskekaker med under 30% fisk i. Men det kommer jo selvsagt an på hva slags radioprogram det er, hvis jeg skulle være med ville jeg pratet om det som interesserer meg for øyeblikket. Lenke til kommentar
Leif__ Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Er det humoristisk tøyseradio eller seriøst? Matkultur kan jo være interessantog artig, for eksempel hva som er italiensk med den italienske salaten, eller kinesisk med kinakålen. Og om det virkelig er så farlig med hest i Findus sin "lasagne", og at det er lov å selge fiskekaker med under 30% fisk i. Men det kommer jo selvsagt an på hva slags radioprogram det er, hvis jeg skulle være med ville jeg pratet om det som interesserer meg for øyeblikket. Jeg vil kalle det seriøst.... det går jo på en radio frekvens og på nettet. Men takk for alle forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå