Gå til innhold

Hjelp til kjøp av windows 7 \m nedlasting på nettet

Anbefalte innlegg

Hei!

Har kjøpt pc og fått delene, men jeg er jo så genial at jeg glømte å kjøpe Windows 7..!!

Noen her som vet hvor jeg kan kjøpe Windows 7 på nettet og laste ned .iso filen etter kjøpet?

Klør så i fingrene etter å få brukt pc'n at jeg ikke vil vente til tirsdag\onsdag neste uke på å få operativsystemet.

Og jeg ber om å gjøre det LOVLIG, så det ikke er noe missforståelser her.

Takk på forhånd,

RockingHard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvor man kjøper Windows 7 digitalt på nettet, hvertfall ikke om det skal være norsk.

Derimot om du finner det ut, og du kun får en key, så kan du finne .iso'er for de forskjellige versjonene her.

Og ja, det er lovlig å laste ned .iso hvor som helst (så lenge den er original), og bruke en lovlig key.

Er du student (også på vgs) kan det hende at du får en lovlig lisens igjennom skolen din. Kan være en idé å sjekke opp.

Tråden er også flyttet til Windows 7 fra Hjelp til kjøp og salg.

Lenke til kommentar

De stoppet å selge Windows 7 26.oktober i fjor da Windows 8 kom ut. Nå selges kun restlagere av fysiske plater.

Det finnes ingen lovlig måte å kjøpe digital kopi av Windows 7 på lengre. Så enten må du kjøpe en fysisk kopi fra en butikk som fortsatt har Win7 på lager, for å så lage en .iso fil av DVD platen eller noe slikt om du vil ha den digital. Eller så må du kjøpe Windows 8.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...