Robban14 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Sånn, nå fikk de som ropte på bytter uttellingen sin, tenker jeg.. Så du mener Shelvey og Downing fortsatt skulle spilt? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Det er ikke Liverpool som dømmer, det er dommeren. Liverpool har totaltdominert hele kampen, hatt over 20 sjanser og vært det klart beste laget. Nei, det er ikke "justice". Det er forsatt Liverpool som jukser. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Å.. Tyggis? Har ikke råd. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 *Syv minutter igjen og publikum begynner å forlate stadion på Anfield. Verdens beste fans! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Det er ikke Liverpool som dømmer, det er dommeren. Liverpool har totaltdominert hele kampen, hatt over 20 sjanser og vært det klart beste laget. Nei, det er ikke "justice". Kanskje ikke 'pool som dømmer, men det er Suarez som filmer, og han representerer laget. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hvordan får dere filming til å bli juks? Kampfiksing er juks. Filming er skittent, men det er ikke juks. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Det er forsatt Liverpool som jukser. Hvordan jukser Liverpool? Så vidt jeg vet er det fortsatt dommeren som dømmer, Suárez får en dytt i ryggen og faller. Det er ikke sikkert han legger seg ned med vilje, ropte han på straffe? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Har ikke råd. Alle skal få. Ledig stilling i kiosken vår forresten hvis russer-gjelda blir for stor. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Det er ikke Liverpool som dømmer, det er dommeren. Liverpool har totaltdominert hele kampen, hatt over 20 sjanser og vært det klart beste laget. Nei, det er ikke "justice". Fotball handler om å få ballen i mål. Ikke WBAs feil at de kun trengte to skudd på mål før de scoret, mens LFC er ueffektive som bare det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Kanskje ikke 'pool som dømmer, men det er Suarez som filmer, og han representerer laget. Han filmer vel ikke når han får en dytt i ryggen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 det er ikke juks. Noe av det mer forvridde eg har lest på lenge. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hvordan får dere filming til å bli juks? Kampfiksing er juks. Filming er skittent, men det er ikke juks. Hva er definisjonen av juks? Å bryte reglene. Hvorfor belønnes filming med kort? Do the math. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Fotball handler om å få ballen i mål. Ikke WBAs feil at de kun trengte to skudd på mål før de scoret, mens LFC er ueffektive som bare det. Så ifølge din logikk er alle mål som blir scort justice? Ok, skjønner. Lukaku, ja. 0-2. Fin kveld. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Han filmer vel ikke når han får en dytt i ryggen? "Faller lett" da om det er bedre, er uansett å manipulere dommerens avgjørelse. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hvordan jukser Liverpool? Så vidt jeg vet er det fortsatt dommeren som dømmer, Suárez får en dytt i ryggen og faller. Det er ikke sikkert han legger seg ned med vilje, ropte han på straffe? Han roper på straffe og han faller lett. Enhver person som bruker så mye tid på å trene nettopp den styrken som trengs for å holde seg på beina. FUCKINGS ROMELU LUKAKU!!!!!!!!!!!!!! SÅ FULT FULT FULT FORTJENT!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Få på Lukaku da for faen. Takk til høyere makter. Lukaku er herlig! Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Detter er så jævlig artig, fin mandagsunderholdning! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Noe av det mer forvridde eg har lest på lenge. Hvorfor? Liker filming like lite som hvem som helst, men dommeren skal allikevel slå ned på det, på samme måte som med fellinger av spillere. Er det også juks når man som bakerste mann feller motstanderen som er gjennom? Tror ikke dere er helt med på logikken min. Juks er for meg ulovligheter som dommeren ikke kan gjøre noe med. Filming, fellinger, og andre styggheter på banen er "ikke lov", men det er ikke juks. Kanskje bare jeg som bruker en annen definisjon av ordet "juks" i fotballkontekst. Endret 11. februar 2013 av OKMarius Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Nydelig kveld gitt. Lenge siden jeg har sett et såpass ufortjent 0-2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 "Faller lett" da om det er bedre, er uansett å manipulere dommerens avgjørelse. Så å falle lett innenfor sekstenmeteren er det samme som å rope på straffe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå