Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fortelle foreldre om Cannabis bruk i Spania

Anbefalte innlegg

Hasj er helt ufarlig!!! Mindre det ikke er pensla hasj! Dere dommer dere ut og sier att dere kaster ongene deres ut for røyking. Det er vel bedre att de røyker enn de drikker! Røyking er chill.... Alkahol er noe dritt.. Jeg drikker 3 ganger i året og røyker nesten hvær dag! Og jeg ser på folk som drijker hvær hælg.. de har jo ikke fler hjerneceller igjenn! Som som ett brød! ALKAHOL DREPER HJERNECELLER OG CANNABIS BEDØVER .. og våkner opp igjenn etter 3 - 5 timer.. La ungdommene røyke og ikke drikke! :) Går ann og feste med hask.. det er det beste jeg veit :)

Jaa .. jeg har røyka nå! I fulla så skriver folk som det her.. hdhdjdbeejdbbxjxjdbdjdh jdidjdj djdidjdud. HAHAA xD

Så dårlig som du skriver er det jo åpenbart at de greiene har ødelagt noe essensielt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha, snakk om undergrave sine egne påstander. Sett deg ned før du skader deg selv.

Seriøst? Farlig eller ufarlig, kan diskuteres i evigheter. Rent fysiologisk er det ikke farlig. For potensielt psykisk ustabile kan det ha en utløsende effekt. Likevel, det kan ha en avgjørende påvirkning på livet ditt. Bruk kan føre til misbruk. Misbruk er aldri bra, uansett hva det gjelder.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hasj er helt ufarlig!!! Mindre det ikke er pensla hasj! Dere dommer dere ut og sier att dere kaster ongene deres ut for røyking. Det er vel bedre att de røyker enn de drikker! Røyking er chill.... Alkahol er noe dritt.. Jeg drikker 3 ganger i året og røyker nesten hvær dag! Og jeg ser på folk som drijker hvær hælg.. de har jo ikke fler hjerneceller igjenn! Som som ett brød! ALKAHOL DREPER HJERNECELLER OG CANNABIS BEDØVER .. og våkner opp igjenn etter 3 - 5 timer.. La ungdommene røyke og ikke drikke! :) Går ann og feste med hask.. det er det beste jeg veit :)

Jaa .. jeg har røyka nå! I fulla så skriver folk som det her.. hdhdjdbeejdbbxjxjdbdjdh jdidjdj djdidjdud. HAHAA xD

Håper du stikker innom når du ikke er høy og kommer med noe ryddig, saklig og grammatisk korrekt for å vise at du ikke har røyka deg tilbakestående. Du skriver ikke så mye bedre enn en full person med litt kontroll klarer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...