Mgut Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 pc'en min sluttet bare å funke når jeg så på en episode av the dead zone. Prøvd å bytte ram, cpu og hovedkort, men ingen av disse er defekt som jeg vet, prøve med en å en brikke ram - ingen lykke cpu byttet fra 1075t til en 955 - ikke noe svar heller hovedkortet byttet fra m4n98td evo til en m4n89td disse er am3 socket kjekt å få hjelp når ikke noe av disse har funket å bytte men ska prøv å bytte skjerm sjekke om denn er defekt, men chipsette på hovedkortet blir ikke noe varm i det hele tatt, så hva kan det være feil da? Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 fant ut hva det var, den nye psu'en er gått, og den bare sluttet å funke, så det var ikke noe feil med skjermen :/ gah, så plagsomt Lenke til kommentar
blinc Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Prøvd å bytte ram, cpu og hovedkort, men ingen av disse er defekt som jeg vet,,,, men chipsette på hovedkortet blir ikke noe varm i det hele tatt, så hva kan det være feil da? psu'en Ganske obvious? Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 og igjen, bytta psu men faen at det ikke funke heller, no er jeg frustrert at jeg ikke får det til å funke. no treng eg virkelig hjelp Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Poster ikke noen av hovedkortene? med og uten ram? helt svart? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Prøvd med hardreset av BIOS? Av med strøm ut med det runde batteriet på HK ca 20 sek, så sett det på plass. Husk at klokke og dato må stilles inn på nytt, samme med AHCI. Samt andre innstillinger du måtte ha. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 kan prøve dette Lenke til kommentar
blinc Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Går vifta på PSU'en? Er det strøm i det hele tatt? Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Prøvd med hardreset av BIOS? Av med strøm ut med det runde batteriet på HK ca 20 sek, så sett det på plass. Husk at klokke og dato må stilles inn på nytt, samme med AHCI. Samt andre innstillinger du måtte ha. det funka, tusen tusen gjertelig takk for dette saved my life now Går vifta på PSU'en? Er det strøm i det hele tatt? fikk fikset det, tengte bare å ta ut batteriet Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Nice. Opplevd slikt selv pga OC på CPUen. Trodde den var stabil Endret 9. februar 2013 av jetzbullet Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 jaha, fint å vite dette da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå