Posemedchips Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Han er helt rå for tiden Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Ikke pent. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Ikke fin takling av Cabaye mot Dembele.. Han går rundt, og kommer faktisk innpå igjen.. Bra, det der kunne blitt en stygg skade Endret 9. februar 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Større hattrick-sjanse får du ikke, gitt. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Oioioi Bale, Kokte litt i hodet ditt der. Den sitter du vanligvis Hah, faen meg nesten igjen av Bale Endret 9. februar 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Han brenner sjanser igjen ja? Han er dritgod, men han må bli "kaldere" i avslutnungsøyeblikket. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Jaja. Newcastle er tusen ganger bedre nå enn det de var for litt siden, så klarer ikke å se alt for mørkt på det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Newcastle er i øyeblikket bedre enn tabellsituasjonen tilsier. Herlig med revansje etter første runde! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hvorfor får Cabaye fullføre? Helt utrolig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Synes Newcastle spilte godt i dag og gjorde en god prestasjon, men mistet litt etter at Gouffran måtte ut. Håper det ikke er en alvorlig skade, for han er virkelig en bidragsyter og arbeidsmaskin. En misforståelse mellom Coloccini og Taylor var alt som skulle til for å miste poenget, men sånt skjer. Synes for øvrig Gouffran måtte ta imot mye drit uten å få frispark. Phil Dowd var passiv med fløyta på kanten der. Endret 9. februar 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Litt? Newcastle mistet jævlig mye når Gouffran måtte ut, for han har vist seg som jævlig god både offensivt og defensivt. Var jævlig god i første omgang. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Dowd pleier å legge lista høyt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg var litt for grei med den uttalelsen, enig i det. Mistet vel så og si det meste etter at han måtte ut, Marveaux så man overraskende lite til. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Dont jinx it! Overtroisk? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Overtroisk? Når det kommer til Spurs tar jeg alle forholdsregler. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ser for meg Monk jeg nå Kommer inn i rommet. Unngår å trø på dørkarmen, for i fjor så tapte vi mot Stoke når det skjedde. Tar tak i blomsterpotta å flytter den et par centimeter tilbake for det gjorde du når vi vant mot United. Setter deg ned i sofaen, reiser deg fort opp og tar noen spentsthopp i Balestil, før du igjen setter deg ned og styrter den ene øla før du spretter en ny som du ikke drikker opp før hele kampen er ferdigspilt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Og jeg har på meg drakta og skjerfet så klart. Jobber jeg tar jeg med skjerfet på jobb. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Det er godt. Jeg har kun drakt. Blir så varm av å ha på meg skjerf. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Nesten vurdere å ha på trøya under jobbskjorta snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå