Thlian Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Spaceworld har tilbud på Samsung Galaxy S3 med Djuice Deal til 1,- Abonnement 399,- mnd med telefon. Er dette en god telefon med et godt abonnement? Møkkalei HTC`en som flyr inn og ut av nettet hele tida og opplevd dårlig dekning mens jeg snakker i telefonen. Bruker uakseptabel lang tid på å hente seg inn igjen og. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Glimrende tlf til en god pris. Du betaler bare 2401 kr for tlf ( 200 pr mnd i nedbetaling) og det er en god avtale Ellers vet du vel at denne tlf har fått toppkarakterer i alle tester. Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Jupp, vurderte en stund Xperia V, men i og med at den glimrer til med jumboplasseringer på batterikapasitet er den ikke så aktuell. Eneste jeg bekymrer meg for er byggekvalitet, noe jeg syns er veldig bra HTC`en min. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg har ingenting å utsette på byggekvaliteten. Behandler en tlf sin med normal forsiktighet er der ingenting å bekymre seg for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå