hojohansen Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Er på jakt etter en kalender som kan synce mot google konto, samt lager oppgave hver 14 dag, de jeg har funnet kan lager hver uke, eller hver tredje uke, men ikke hver fjortende dag.. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 går fint å gjøre det fra nettleser kalendern fra google. der velger du gjenta ukentlig deretter hver andre (tredje fjerde femte ...) uke. om du syncer fra før av trenger du ikke gjøre mer. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Jeg bruker Pure Calendar på min telefon. Den kan gjenta etter x-antall uker eller dager. Den passer fint som 2*2 widget på telefonen, da du får oversikt over 8-10 siste oppgaver i kalenderen om du setter den opp med en linje pr dato + hendelse. https://play.google.com/store/apps/details?id=org.koxx.pure_calendar&hl=no Endret 9. februar 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Hm, får det ikke til.. jeg jobber hver lørdag i oddetall, altså ca. to lørdager i mnd. Men de forskyver seg. Jeg får bare gjenta hendelsen hver uke, eller hver mnd (hver tredje lørdag f.eks.) men ingen av de passer.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 calendar.google.com så under ny hendelse, gjenta hver andre uke: Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 calendar.google.com så under ny hendelse, gjenta hver andre uke: Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå