^fmj Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 En bekjent har fått nytt multimodem fra Telenor, Zyxel P2812. Han har tidligere hatt to enheter, en til internett og en til ip-telefon, begge fra Telenor. Jeg koblet opp alt etter boken, internett kom uten problemer, men fikk ikke liv i telefonen. Meget mulig at det er snakk om en bagatell, men jeg forstod det slik at det skulle fungere out of the box. Når jeg logger inn på modemet vises ikke telefonen som en egen enhet i menyen, noe som jeg regner med at den skal? Prøvde å disable firewall og nat, men det ble ingen forskjell. Noe søking sendte meg også til at Telenor kunne ha registrert feil MAC-adresse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Velg System monitor - VOIP status, sjekk status på SIP1. Ikke rør innstillingene selv, dette settes opp av Telenor. Du kan også se dette på Connection status - System info. Start med en reset to factory defaults dersom du har gjort noen endringer. Endret 9. februar 2013 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå