Gå til innhold

Oppkobling av ip-telefoni fra Telenor


Anbefalte innlegg

En bekjent har fått nytt multimodem fra Telenor, Zyxel P2812. Han har tidligere hatt to enheter, en til internett og en til ip-telefon, begge fra Telenor.

 

Jeg koblet opp alt etter boken, internett kom uten problemer, men fikk ikke liv i telefonen. Meget mulig at det er snakk om en bagatell, men jeg forstod det slik at det skulle fungere out of the box.

 

Når jeg logger inn på modemet vises ikke telefonen som en egen enhet i menyen, noe som jeg regner med at den skal?

 

Prøvde å disable firewall og nat, men det ble ingen forskjell.

 

Noe søking sendte meg også til at Telenor kunne ha registrert feil MAC-adresse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Velg System monitor - VOIP status, sjekk status på SIP1. Ikke rør innstillingene selv, dette settes opp av Telenor.

 

Du kan også se dette på Connection status - System info.

 

Start med en reset to factory defaults dersom du har gjort noen endringer.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...