Aiven Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Bestemte meg for å kjøpe windows for første gang, da jeg er svært fornøyd med min piratkopi av 7-ern (ja, jeg lever etter try before you buy). Finner ikke noe microsoft side de selger det på, selger de bare Windows 8 nå? Nøler med å oppgradere, da jeg ikke har prøvd 8 ennå og med gru husker Windows Vista, mens 7-ern er jeg kjempefornøyd med. edit: Ja, jeg burde sjekka andre tråder først Endret 9. februar 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Link, dette lurer jeg oxo på! Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Link, dette lurer jeg oxo på! Hei. Ser at spørsmålet er satt som løst, men velger å svare alikevel. Microsoft er nok neppe interessert i å selge Windows 7 når de har sluppet Windows 8. Men det er fremdeles Windows 7 å få kjøpt i mange butikker og nett sider. f.eks: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10339&mfr=&filter=A00600.P208500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå