konduktans Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Trenger en plate med plexi(helst mørk grå) på ca. 60x60 cm. Er det mulig å få tak i det i Norge, fortrinnsvis i Oslo-området? Hva er i såfall pris? Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Lett å få tak i Trondheim ihvertfall men det du skal ha tak i er Lexan som er en plexivariant. Er ett firma i nærheten her jeg bor som selger, tror ikke det koster mye. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Er nok Oslo det er snakk om her Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 http://bit.ly/TVRJMF http://www.nettkatalogen.no/bransjelist/plexiglass%20oslo/1.htm Lenke til kommentar
-ondr3 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Bare og reise til en glassmester. De har som regel plexiglass eller lignende typer. Her hjemme handler jeg på Montér, da de har glassmester der, men det kan jo være fordi dette er en liten plass. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Liker hvordan du prøver å belære meg om google og viser til et søk med skrivefeil. Når man ikke har en anelse om hvor en skal lete, er det vanskelig å vite hvor man skal starte. Vha den som sa glassmester fant jeg frem til Drammen glassmester og glassmester1, og fikk pristilbud på ca. 300 kroner for platen jeg trenger inkl. kapping. +40% for sotet. Biltema selger for 89 kr, men det er 4mm. Lurer på om det blir fint... 1 Lenke til kommentar
Skyggefal Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Liker hvordan du prøver å belære meg om google og viser til et søk med skrivefeil. Når man ikke har en anelse om hvor en skal lete, er det vanskelig å vite hvor man skal starte. Vha den som sa glassmester fant jeg frem til Drammen glassmester og glassmester1, og fikk pristilbud på ca. 300 kroner for platen jeg trenger inkl. kapping. +40% for sotet. Biltema selger for 89 kr, men det er 4mm. Lurer på om det blir fint... Har jobbet litt med plexiglass og det beste er å få en glassmester til å gjøre jobben for deg hvis du ikke har ordentlig verktøy hjemme, for det første kan du enkelt lage stygge riper der du kutter, og hvis du skal lage hull med drill kan dette gjøre at det sprekker rundt hullet. Etter min erfaring om Biltema sitt plexiglass så burde du styre unna. Kjøpte alltid fra glassmester, elv om du betaler mer får du de til å gjøre grovjobben for deg. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Plastkompaniet.no holder til i Oslo området, tror jeg! Hør med de Lenke til kommentar
khaiern Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Biltema og Jula har. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Link hos jula? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå