Gå til innhold

Nå klarer jeg ikke å søke mer! €-symbolet går ikke bort!


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå er jeg sint etter å ha søkt omkring og lest intenst i seks timer uten å funnet ut hvordan det skal gjøres! Med søkeord som bant annet

 

keyboard shortcuts edit remove assign replace customize symbols special characters windows 7

 

osv, etc, o.l. m.m.

 

Jeg ønsker å fjerne €-symbolet fra snarveien (alt gr + e). Det er ingen ideologiske årsaker til det. Eventuellt andre snarveier også. Jeg studerer logikk og tenker å lage et eget tastatur med alt gr + QWERTYUIOP for symbolene jeg trenger.

 

Jeg vet hvordan jeg gjør dette i Word, men det ser ut til at Windows 7 sine symboler (blant annet €) overskrider de jeg har satt på i Word selv om jeg forsøkte å slå den av.

 

Jeg håper noen vet noe om hva jeg bør gjøre her. Takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest skrev (På 8.2.2013 den 8:51 PM):

Jeg ønsker å fjerne €-symbolet fra snarveien (alt gr + e). Det er ingen ideologiske årsaker til det :p Eventuellt andre snarveier også. Jeg studerer logikk og tenker å lage et eget tastatur med alt gr + QWERTYUIOP for symbolene jeg trenger.

 

Jeg vet hvordan jeg gjør dette i Word, men det ser ut til at Windows 7 sine symboler (blant annet €) overskrider de jeg har satt på i Word selv om jeg forsøkte å slå den av.

 

Jeg ble irritert. Og har googlet dette i et par timer nå. Det ser ikke ut til at noen av resultatene tar for seg akkurat det jeg er ute etter. Med søkeord som bant annet

 

keyboard shortcuts edit remove assign replace customize symbols special characters windows 7

 

osv, etc, o.l. m.m.

 

Jeg håper noen vet noe om hva jeg bør gjøre her. Takk for hjelp.

 

 

 

Jeg har søkt litt, og fant denne. Nå har ikke jeg prøvd det, så vet ikke om det funker eller ikke. Men er ganske sikker på at det vil funke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...