Bratbakk Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hei. Jeg lurte på om det var noen som ville bytte Borderlands 2 mot Dota 2? Er student og har litt sårt med penger. Så mtp. at Borderlands 2 er på salg i helgen (25 euro) så lurte jeg på om det var noen som ville bytte det mot Dota 2 (som koster 28 euro). Har 3 kopier av Dota 2, så om det er noen venner av dere som dere vil spille med, så kan jeg sende de 2 andre kopiene til dem. Steam ID: Keepern0 - Anders Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Er det 1stk DotA 2 Early Access pack du har eller prøver du å lure til deg BL2 for DotA 2 invites alle får kastet på seg? Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Det er early access. Så har ingen intensjoner om å lure til meg noe som helst. Har bare lite penger på kortet, og skulle gjerne ha spilt BL2 med noen kompiser i helgen. Endret 8. februar 2013 av Anders Bratbakk Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Det eneste du har i inventory er bare Dota 2 invites, som ikke er verdt noe som helst lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå